عمومی

قاب محافظ آیپد مینی امکان شارژ بی‌سیم مشابه MagSafe را به تبلت اپل اضافه می‌کند

جدیدترین قابل محافظ Pitaka برای آیپد مینی ۶ اپل، امکان شارژ آسان این تبلت با روش MagSafe را دردسترس کاربران قرار می‌دهد. این قاب MagEZ Case Pro نام دارد و با قیمت ۷۹ دلار برای نسل ۶ آیپد مینی اپل تولید شده است و از نقاط مغناطیسی در بخش پشتی بهره می‌برد که می‌تواند انرژی را ازطریق درگاه USB-C این تبلت انتقال دهد. علاوه‌براین می‌توانید این قاب را به‌همراه پایه‌ شارژ ۱۲۹ دلاری MagEZ استفاده کنید که تبلت را کمی بالاتر قرار می‌دهد و دومین نقطه‌ی شارژ Qi روی پایه‌ی آن جایگاهی برای گوشی یا هدفون ارائه می‌دهد.

قاب آیپد مینی ۶ با قابلیت magsafe

ورج می‌نویسد، رویکرد قاب جدید Pitaka معایبی دارد زیرا از آهنرباهای تعبیه‌شده در پشت آیپد مینی بهره نمی‌برد و دسترسی درگاه USB C آن را نیز مسدود می‌کند؛ بدین‌ترتیب تنها روش شارژ کردن دستگاه، پد مغناطیسی خواهد بود. درحالی‌که قاب روشن است، انتقال هرگونه داده با روش سیمی را نیز باید فراموش کنید. این قاب خود یک لاستیک سفت با الگوی بافت فیبرکربنی است که احتمالاً می‌تواند دستگاه را دربرابر اکثر ضربه‌های متوسط محافظت کند، اما ضخیم‌ترین نمونه‌ی عرضه‌شده به بازار نیست. این محصول مثل قاب‌های سری فولیو اپل، نمایشگر دستگاه را نمی‌پوشاند و بنابراین می‌تواند به‌راحتی با قلم جفت شود.

قاب آیپد مینی ۶ با قابلیت magsafe

نکته‌ی مثبت این است که این قاب امکان شارژ شدن قلم اپل‌ را در لبه‌ی سمت راست ارائه می‌دهد و لوازم جانبی کوچکی وجود دارد که وقتی آیپد را در کیف قرار می‌دهید، مداد را بهتر در جای خود نگه می‌دارد.

غیر از نکات منفی اشاره‌شده، MagEZ مطمئناً کار بخش آسان نام خود را ارائه می‌دهد زیرا برای شارژ کردن فقط باید قاب را در نزدیکی پایه قرار داده و اجازه دهید آهنرباها کار خود را انجام دهند. جاذبه‌ی مغناطیسی قوی است و پایه آیپد را در جهت افقی یا عمومی نگه می‌دارد. این پایه امکان کج شدن دارد اما نمی‌توان ارتفاعش را تغییر داد.

قاب آیپد مینی ۶ با قابلیت magsafe

  • از نمایشگر همیشه‌روشن تا مالتی‌تسکینگ پیشرفته؛ ویژگی‌های احتمالی iOS 16 و سایر سیستم‌های عامل اپل
  • احتمال رونمایی مک‌بوک ایر بازطراحی‌شده در WWDC 2022 شدت گرفت

ضمناً قاب و پایه‌ی آن به شارژ مجهز نشده‌اند و Pitaka توصیه می‌کند اگر می‌خواهید آیپد و گوشی خود را با حداکثر سرعت شارژ کنید، حداقل باید از یک شارژر USB C با قدرت ۴۵ وات استفاده کنید. این پایه از شارژ ۷٫۵ وات آيفون و تا ۱۵ وات برای سایر دستگاه‌های سازگار با فناوری Qi پشتیبانی می‌کند.

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا