عمومی

سرویس ارسال فوری تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد

سرویس ارسال فوری تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد

از تاریخ یک اردیبهشت ۱۴۰۳ سرویس ارسال فوری تکنولایف در شهر تبریز راه‌اندازی شد. کاربران تبریزی تکنولایف اکنون می‌توانند سفارش‌های خود را در سریع‌ترین زمان ممکن، طی کمتر از ۲۴ ساعت، در هر نقطه‌ای از شهر تبریز دریافت کنند.

تکنولایف فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ آغاز کرد و با کسب مجوزهای مهمی از جمله نماد اعتماد الکترونیکی با نشان پنج‌ستاره و عضویت در انجمن‌های صنفی و علمی به یکی از برترین‌های حوزه‌ی دیجیتال بدل شد. تکنولایف درحال حاضر یکی از بزرگ‌ترین مراجع فروش کالای دیجیتال در ایران به‌شمار می‌‌رود و خدمات متنوعی را با مارکت‌پلیس به مشتریان و فروشندگانش ارائه می‌دهد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به ارسال فوری کالا اشاره کرد. تکنولایف در راستای گسترش خدماتش در سراسر ایران، سرویس ارسال سریع خود را که پیش از این به شهر تهران و کرج محدود بود، در شهر تبریز نیز راه‌اندازی کرده است.

تکنولایف می‌گوید با توجه به افزایش حجم سفارش‌های دریافتی از تبریز، سرویس ارسال فوری خود را برای بهبود تجربه‌ی خرید تبریزی‌ها در این شهر راه‌اندازی کرده است.

با آغاز به کار سرویس ارسال فوری، اکنون کاربران تبریزی تکنولایف چنانچه سفارش خود را تا پیش‌از ساعت ۱۵:۰۰ ثبت کنند، کالای خریداری‌شده را در بازه‌ی ۱۴ تا ۲۰ روز بعد از پیک ویژه‌ی تکنولایف تحویل خواهند گرفت.

تکنولایف می‌گوید در گام نخست، سرویس ارسال فوری در شهر تبریز برای کالاهای لوازم خانگی سایز بزرگ فعال نیست؛ اما این شرکت در صدد است تا هرچه سریع‌تر، امکان ارسال این کالاها را نیز فراهم کند.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا