بازی

تبلیغ بازی Deathloop روی ایکس باکس آغاز شده است

تبلیغ بازی Deathloop روی ایکس باکس آغاز شده است

دث لوپ (Deathloop) یک بازی انحصاری زمانی برای پلی استیشن ۵ است که بتسدا و مایکروسافت تبلیغات آن برای عرضه روی ایکس باکس را آغاز کرده‌اند.

استودیو آرکین بازی Deathloop را دقیقا یک سال پیش برای پی‌سی و پلی استیشن ۵ به بازار منتشر کرد. اکنون که قرارداد سونی و بتسدا به پایان رسیده، مایکروسافت به سرعت تبلیغ آن روی داشبورد ایکس باکس را آغاز کرده است. شما هنوز توانایی خرید دث لوپ را ندارید و به نظر می‌رسد که تبلیغات نسخه ایکس باکس دث لوپ چند روز زودتر آغاز شده‌اند.

آرکین و بتسدا هنوز تاریخ عرضه Deathloop برای ایکس باکس سری ایکس/اس را مشخص نکرده‌اند، اما انتظار می‌رود که بازی از همان روز اول به سرویس گیم پس اضافه شود. همچنین باید به این نکته نیز اشاره کنیم که دث لوپ از چند روز دیگر به سرویس پلی استیشن پلاس نیز اضافه می‌شود.

مطلب پیشنهادی:Quick Resume اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟برو، هر موقع خواستی برگرد!
Quick Resume اکس‌باکس چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

تبلیغ بازی Deathloop روی ایکس باکس

هدف شما در بازی Deathloop کشتن شخصیت‌‌هایی خاص و فرار از یک چرخه مرگ و زندگی بی‌پایان است. شما برای موفقیت نیاز دارید تا اطلاعات جمع‌آوری کنید تا با رازهای درون بازی بیشتر آشنا شوید. از این رو مکالمه‌های هر دشمنی می‌تواند به شما برای رسیدن به هدف خود کمک کند.

اتفاقات بازی در شهری خیالی و مرموزی به نام بلک ریف (Black Reef) اتفاق می‌افتد، آن هم در دورانی که خود بازی آن را «دیوانه‌وار» خطاب می‌کند. داستان بازی ماجرای دو رقیب سرسخت و کشنده است که در یک چرخه فناناپذیری گیر افتاده‌اند و در نتیجه این دو همدیگر را بارها و بارها می‌کشند تا از این چرخه نجات پیدا کنند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Grid Legendsبا گیم‌پلی معیوب و قدیمی، در نسل نهم بتازید
بررسی بازی Grid Legends


وقتی شخصیت‌های محبوبمون ترسناک میشن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا