بازی

نام بازی Project Eve به Stellar Blade تغییر کرد

نام بازی Project Eve به Stellar Blade تغییر کرد

Project Eve یکی از بازی های انحصاری مورد انتظار پلی استیشن ۵ محسوب می‌شود که اکنون استودیو کره‌ای شیفت‌آپ (ShiftUp) نامش را به Stellar Blade تغییر داده است. 

این تریلر از Stellar Blade ما را با تعدادی از محیط‌های بازی و داستان آن بیشتر آشنا می‌کند. ایو (Eve) و گروهش برای بازپس گیری زمین منقرض شده بازگشته‌اند و با بازمانده‌ای به نام آدام (Adam) روبه رو می‌شوند. آدام و ایو به آخرین شهر زمین به نام زایان می‌روند تا با رهبر آن ملاقات کنند.

مطلب پیشنهادی:هر آنچه باید درباره سرویس PlayStation Now بدانیدبا سرویس کلاد گیمینگ سونی بیشتر آشنا شوید
هر آنچه باید درباره سرویس PlayStation Now بدانید

ایو در مسیر نجات زمین باید با تعدادی از مردم شهر ارتباط نزدیک برقرار می‌کند. بازی Project Eve یا همان Stellar Blade در آینده نه چندان دور جریان دارد، جایی که نیروهای NA:tives انسان‌ها را از زمین فراری داده‌اند. این بازی سعی می‌کند به بهترین نحو از قدرت سخت‌افزاری پلی استیشن ۵ استفاده کند تا بهترین جهان پسا آخرالزمانی را خلق کند. 

استودیو Shift Up سابقه توسعه بازی نقش‌آفرینی موبایلی Destiny Child را دارد و Stellar Blade بزرگ‌ترین پروژه آن‌ها محسوب می‌شود. تمرکز روی سیستم مبارزات Stellar Blade بسیار زیاد بوده و شما باید تعادل بین حمله، دفاع و جاخالی دادن را رعایت کنید. استودیو سعی کرده با استفاده از دوال سنس بهترین تجربه ممکن را برای بازیکنان فراهم کند. 

Stellar Blade در انحصار پلی استیشن ۵ قرار دارد ولی هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نیست.

مطلب پیشنهادی:آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟دو راهی عقل و احساس!
آیا PS4 در سال ۲۰۲۲ هنوز ارزش خرید دارد؟


وقتی شخصیت‌های محبوبمون ترسناک میشن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا