بازی

واکنش‌ها به انیمه Cyberpunk: Edgerunners بسیار خوب بوده است

واکنش‌ها به انیمه Cyberpunk: Edgerunners بسیار خوب بوده است

همانطور که احتمالا می‌دانید انیمه Cyberpunk: Edgerunners در واقع یک مجموعه انیمه‌ای است که در دنیای بازی Cyberpunk 2077 یا همان نایت سیتی جریان دارد. این مجموعه انیمه ده قسمتی با همکاری نتفلیکس و به دست یکی از استودیوهای موفق و مطرح صنعت انیمه یعنی Studio Trigger ساخته شده که پیش از این عناوینی نظیر Kill la Kill و Little Witch Academia را خلق کرده است.

امروز سرانجام پخش این انیمه از نتفلیکس آغاز شده و از همین رو برخی منتقدان نظرات خود را در باره آن اعلام کرده‌اند که در مجموع بسیار امیدوارکننده است و خیلی‌ها آن را یکی از قوی‌ترین و بهترین انیمه‌های امسال توصیف می‌کنند. انیمه Cyberpunk: Edgerunners موفق شده در سایت راتن تومیتوز امتیاز عالی ۱۰۰ درصد را از منتقدان بدست آورد و مخاطبان نیز امتیاز ۹۵ درصد را به آن داده‌اند. در ادامه به بعضی از نظرات کارشناسان اشاره خواهیم کرد:

مطلب پیشنهادی:۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشندتقابل دوباره گودزیلا با دشمنان دیرینه‌اش
۵ هیولا که باید در سریال جدید گودزیلا حضور داشته باشند

این مجموعه به اندازه انیمه‌های سایبرپانکی برجسته، فلسفی و خودآگاه نیست و به زیبایی انیمیشن آرکین عمل نمی‌کند، اما در ژانر خود حرف برای گفتن دارد و به عنوان روایتی از بازی سایبرپانک که از آن الهام گرفته شده عملکرد راضی‌کننده‌ای دارد.

به نظر من این داستانی از سایبرپانک است که بازی Cyberpunk 2077 می‌خواست آن را ارائه کند و موفق به این کار نشد، اما انیمه Cyberpunk: Edgerunners توانست این کار را انجام دهد.

این مجموعه یک اثر اورجینال از نتفلیکس است که برای جلب رضایت مخاطب بسیار تلاش می‌کند و می‌توان به آسانی آن را جزو بهترین تولیدات این سرویس استریم دانست. مهم‌ نیست که از طرفداران سرسخت بازی باشید یا نه، در هر حال آن را دوست دارید و ارزش وقتتان را خواهد داشت.

انیمه Cyberpunk: Edgerunners

این انیمه داستان دیوید مارتینز را روایت می‌کند – یک پسر خیابانی که فقط تلاش دارد در دنیای خشن، بی‌رحم و سایبرپانکی نایت‌سیتی زنده بماند. پس از تجربه یک فاجعه در زندگی شخصی، مارتینز تصمیم می‌گیرد به یک Edgerunner تبدیل شود. آخرین تریلر این انیمه  علاوه بر خشونت نسبی بالا و محتوای بزرگسالان، به مخاطبان درباره وجود الگوهای نورپردازی حساس اشاره می‌کند. در نتیجه، افردی که بیماری‌های خاص بینایی دارند، بهتر است قبل از تماشای آن با پزشک خود مشورت کنند.

سی‌دی پراجکت رد قبلا تایید کرده فضای نایت سیتی از بازی سایبرپانک کاملا در این انیمه مشهود خواهد بود اما قرار نیست شاهد هیچ‌گونه ارتباطی میان داستان V و جانی سیلورهند با شخصیت Cyberpunk: Edgerunners باشیم.

مطلب پیشنهادی:۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسیدسه گزینه قطعی و یک گزینه احتمالی
۴ سریال نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون را بشناسید


ویجی‌لاگ پلاستعطیل شدن آپارات گیم و مراسم یوبیسافت فوروارد

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا