عمومی

فوری: گوشی نسبتا قدیمی سامسونگ به هوش مصنوعی و One UI 6.1 مجهز شد

فوری: گوشی نسبتا قدیمی سامسونگ به هوش مصنوعی و One UI 6.1 مجهز شد

سامسونگ به‌روزرسانی One UI 6.1 را برای چند مدل از گوشی‌های پرچمدار قدیمی‌ خود از جمله گلکسی زد فولد ۳ ارائه کرده است. این به‌روزرسانی درحال‌حاضر تنها در کره‌ی جنوبی منتشر شده است و در چند روز آینده به‌طور جهانی دردسترس قرار می‌گیرد.

علاوه‌بر زد فولد ۳، مدل‌های مختلف گوشی سامسونگ که امروز آپدیت جدید را دریافت کرده‌اند شامل گلکسی S21، گلکسی زد فلیپ ۴، گلکسی زد فلیپ ۳، گلکسی S22 و گلکسی زد فولد ۴ می‌شوند.

حجم به‌روزرسانی One UI 6.1 برای گلکسی زد فولد ۳ بیش از دو گیگابایت است. اگر این گوشی تاشدنی سامسونگ را دارید، به‌زودی می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات، صفحه‌ی به‌روزرسانی نرم‌افزار و ضربه روی دانلود و نصب، به‌روزرسانی را دریافت کنید.

آپدیت نرم‌افزاری جدید سامسونگ، بسیاری از ویژگی‌های هوش مصنوعی که در گلکسی S24 وجود دارد را به Galaxy Z Fold 3 می‌آورد. این ویژگی‌ها شامل تولید عکس پس‌زمینه، خلاصه‌سازی متون و یادداشت‌ها، ترجمه‌ی همزمان در حین چت و تماس‌های صوتی، جست‌وجو از طریق کشیدن دایره روی تصویر، ویرایش تصاویر با هوش مصنوعی و تبدیل صوت به متن در Voice Recorder می‌شود.

به‌روزرسانی One UI 6.1 علاوه بر ارائه‌ی قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی، انیمیشن‌های روان‌تر و رفع مشکلات قبلی، ویژگی محافظت در برابر سوختگی تصویر در نمایشگرهای OLED را به‌ارمغان می‌آورد.

منبع : زومیت
مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا