بازی

نسخه طولانی‌تر Spider-Man: No Way Home در سینماها اکران خواهد شد

نسخه طولانی‌تر Spider-Man: No Way Home در سینماها اکران خواهد شد

به مناسبت جشن ۶۰ سالگی خلق شخصیت مرد عنکبوتی، سونی نسخه جدیدی از آخرین فیلم سینمایی آن را، که هیاهوی زیادی به پا کرد و رکوردهای مختلفی از خود به جای گذاشت، تحت عنوان Spider-Man: No Way Home – The More Fun Stuff Version در سینماها اکران خواهد کرد.

نسخه جدید از روز ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور) در سینماهای ایالات متحده و کانادا اکران خواهد شد و گفته می‌شود که ۱۵ دقیقه طولانی‌تر از نسخه پیشین خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارنداز بتمن تا اونجرز
۱۰ فیلم ابرقهرمانی که برترین جلوه‌های ویژه را دارند

در توییتی که امروز صبح اکانت رسمی فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر کرد، سه ستاره فیلم، تام هالند، توبی مگوایر و اندرو گارفیلد اکران نسخه جدید فیلم را اعلام کردند. این کلیپ با میم معروفی که سه مرد عنکبوتی به یکدیگر اشاره می‌کنند، به پایان می‌رسد و می‌پرسد «چه کسی به تماشای فیلم می‌رود؟».

Spider-Man: No Way Home سومین فیلم از فیلم‌های تام هالند در دنیای سینمایی مارول بود. پس از وقایع Spider-Man: Homecoming و Spider-Man: Far From Home، هالند بار دیگر نقش خود را در نقش پیتر پارکر بازی کرد، در حالی که با شخصیت‌های شرور مختلفی از دنیاهای دیگر روبرو می‌شد.

در آخرین اخبار مربوط به فروش، ابتدای فروردین ماه خبر رسید که Spider-Man: No Way Home سومین فیلم در تاریخ نام گرفت که از مرز ۸۰۰ میلیون دلار فروش داخلی در آمریکا عبور می‌کند. این فیلم در پانزدهمین هفته اکران خود ۱.۸۵ میلیون دلار به دست آورد که باعث شد مجموع فروش داخلی آن به ۸۰۰.۴ میلیون دلار برسد.

No Way Home هنوز رکوردهای متعددی را به نام خود دارد. این فیلم پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۱، پرفروش‌ترین فیلم مرد عنکبوتی و پرفروش‌ترین فیلم منتشر شده توسط شرکت سونی است. این فیلم همچنین دومین آخر هفته بزرگ افتتاحیه داخلی تمام دوران پس از Endgame را با ۲۶۰ میلیون دلار به نام خود ثبت کرده، بزرگ‌ترین افتتاحیه ماه دسامبر در تمام دوران را داشته و اولین فیلم پس از Star Wars: The Rise of Skywalker در سال ۲۰۱۹ است که بیش از یک میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش داشته است.

مطلب پیشنهادی:۱۲ لحظه برتر مرد عنکبوتیمهم‌ترین لحظات در حدود ۶ دهه ماجراجویی
۱۲ لحظه برتر مرد عنکبوتی


اپل داره کنسول بازی می‌سازه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا