بازی

استیم دک می‌تواند بازی‌های کنسول 3DS را اجرا کند

استیم دک می‌تواند بازی‌های کنسول 3DS را اجرا کند

مدت زمان قابل توجهی از عرضه استیم دک (Steam Deck) گذشته و این دستگاه توانسته عملکرد بسیار خوبی از خود به جا بگذارد.

در حال حاضر بیش از ۵۰۰ بازی با استیم دک سازگار هستند و یکی از ویژگی‌های بسیار خوب آن باز بودن پلتفرم است. شما نه تنها می‌توانید سیستم عامل یا فروشگاه‌های مختلف را روی Steam Deck نصب کنید، بلکه قابلیت استفاده از شبیه‌ساز کنسول‌های دیگر را هم دارید. اکنون سایت GameXData توانسته بازی‌های 3DS را روی استیم دک با شبیه‌ساز اجرا کند.

مطلب پیشنهادی:چطور از استیم به صورت آفلاین استفاده کنیم؟استیم و باز هم یک برگ برنده حسابی!
چطور از استیم به صورت آفلاین استفاده کنیم؟

3DS کنسولی با دو اسکرین است و GameXData توانسته یک مانیتور دیگر را هم به Steam Deck وصل کند. این منبع توانسته با کمی جادوی لینوکس بازی Pokémon X and Y را به درستی روی استیم دک اجرا کند. همچنین باید اشاره کنیم که این سایت چند هفته پیش توانسته بود بازی‌های Wii U را نیز با شبیه‌ساز روی پی‌سی دستی ولو اجرا کند.

شبیه ساز نینتندو استیم دک

در واقع از آنجایی که ولو این پلتفرم را باز نگه داشته و یک مرورگر نیز روی آن اجرا می‌شود، احتمالات بی‌شماری در این زمینه وجود دارد. ولو همچنین روز گذشته اعلام کرد که رابط کاربری Steam Deck را به پی‌سی‌های دسکتاپ می‌آورد تا آن‌ را جایگزین مد Big Picture کند. 

تقاضا برای استیم دک از همان ابتدای کار بسیار زیاد بود و ولو برای پاسخ‌گویی به آن کار بسیار سختی داشت. با این وجود این شرکت ماه پیش قول داد که تولید Steam Deck را دو برابر کند و اکنون قصد دارد تمامی دستگاه‌های رزرو شده را تا پایان سال میلادی جاری به دست مشتری برساند.

مطلب پیشنهادی:راهنمای خرید آیتم های CSGOجمعه بازار دیجیتالی!
راهنمای خرید آیتم های CSGO


ولاگ گیمزکام #3 – با حال و هوای نمایشگاه بیشتر آشنا بشین

تماشای ولاگ گیمزکام 2022 از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا