رمز ارز

شیبا دو پله سقوط کرد! رقبا کدام رمزارزها بودند؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا اینو (SHIB) پس از ناکامی در حفظ روند صعودی خود، از لحاظ ارزش بازار دو پله سقوط کرد.
داده‌های بازار نشان می‌دهند که شیبا، دومین میم کوین برتر، در رتبه‌بندی ارائه‌شده در وبسایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، جایگاه دوازدهم خود را از دست داده و با سقوط به جایگاهیی پایین‌تر از دای (DAI) و پالیگان (MATIC)، اکنون در رتبه چهاردهم بازار قرار دارد.
در تاریخ ۱۴ آگوست، قیمت این میم کوین بیش از ۳۰ درصد افزایش یافت که به آن اجازه داد از لحاظ ارزش بازار به رتبه دوازدهم صعود کند. در آن زمان، به نظر می‌رسید که فصل میم کوین‌ها بازگشته است، زیرا دوج کوین (DOGE) نیز به شدت در حال رشد بود. با این حال، این حرکت صعودی به سرعت کاهش یافت.
پیتر برانت (Peter Brandt)، معامله‌گر کهنه‌کار، اخیراً اعلام کرده که شیبا پس از تشکیل یک الگوی سر و شانه معکوس، اکنون در نقطه سرنوشت‌سازی قرار دارد. بر اساس داده‌های بازار، قیمت این میم کوین نسبت به اوج خود در ۱۴ آگوست ۳۳ درصد کاهش یافته و در محدوده ۰٫۰۰۰۰۱۲ دلار معامله می‌شود. قیمت این ارز دیجیتال در حال حاضر بیش از ۸۶ درصد با اوج تاریخی خود فاصله دارد.
با این حال و علی‌رغم این افت قیمتی، شیبا توانسته است یک جامعه فعال را حفظ کند که به رشد خود ادامه می‌دهد. همان‌طور که در اخبار پیشین گزارش شد، شیبا با پشت سر گذاشتن دوج کوین از لحاظ تعداد دنبال‌کنندگان در توییتر، به پرطرفدارترین ارز دیجیتال با تم سگ در این شبکه اجتماعی تبدیل شده است.

دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس ۳۰,۰۰۰ شیبا هدیه بگیر!
دریافت جایزه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا