بازی

جیم رایان: پلی استیشن 5 به بزرگ‌ترین کنسول سونی تبدیل خواهد شد

جیم رایان: پلی استیشن 5 به بزرگ‌ترین کنسول سونی تبدیل خواهد شد

جیم رایان (Jim Ryan)، مدیرعامل بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی، طی جلسه‌ای با سهام‌داران شرکت اعلام کرد که پلی استیشن 5 (PS5) به بزرگ‌ترین پلتفرم این کمپانی تبدیل خواهد شد. 

مطلب پیشنهادی:هر آنچه باید درباره سرویس PlayStation Now بدانیدبا سرویس کلاد گیمینگ سونی بیشتر آشنا شوید
هر آنچه باید درباره سرویس PlayStation Now بدانید

جیم رایان اعلام کرد که تقاضا برای خرید پلی استیشن 5 تقریبا دو برابر PS4 است. همچنین در چندین کشور کلیدی میزان بازی با PS5 افزایش پیدا کرده و حدود 15٪ بیشتر از پلی استیشن 4 است. همچنین چین به ششمین بازار بزرگ برای پلی استیشن 5 تبدیل شده، ولی در همین بازه زمانی بازار این کشور برای پلی استیشن 4 در جایگاه یازدهم قرار داشت.

اگر سونی بتواند میزان تولید کنسول نسل نهمی خود را افزایش دهد، می‌توانیم پتانسیل واقعی آن را در بازار مشاهده کنیم. این شرکت هدست واقعیت مجازی PSVR 2 را نیز معرفی کرده می‌تواند روی موفقیت کنسول PS5 تاثیر قابل توجهی بگذارد. این هدست قرار است بیش از ۲۰ بازی بزرگ در زمان عرضه داشته باشد.

پلی استیشن 5

سونی همچنان به گسترش برنامه‌های خود در زمینه فیلم و سریال ادامه می‌دهد و در جدیدترین مورد، اقتباس‌های تلویزیونی بر اساس بازی‌های Horizon و Gran Turismo در کنار God of War به تایید رسمی رسیده‌اند. پیش از این ما از ساخت سریال God of War‌ از آمازون، سریال The Last of Us، سریال Twisted Metal و فیلم لایو اکشن Ghost of Tsushima مطلع شده بودیم.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Unchartedداستان یک دزد دوست‌داشتنی!
تحلیل شخصیت نیتن دریک – سری بازی‌های Uncharted


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا