بازی

آیا سریال اسپین‌آف دارث ویدر هم ساخته می‌شود؟

آیا سریال اسپین‌آف دارث ویدر هم ساخته می‌شود؟

هایدن کریستنسن، بازیگر نقش Darth Vader در سریال اوبی وان کنوبی، در صحبت‌های اخیر خود آمادگی‌اش را برای ایفای نقش در اسپین‌آف دارث ویدر از دنیای جنگ ستارگان اعلام کرده است.

نزدیک به دو دهه از اکران فیلم «جنگ ستارگان: انتقام سیث» می‌گذرد و اکنون هایدن کریستنسن پس از مدت‌ها به عنوان دارث ویدر به سریال اوبی وان کنوبی بازگشته است. کریستنسن در دو قسمت از سه‌گانه پیش‌درآمد جنگ ستارگان به کارگردانی جورج لوکاس بین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ نقش آناکین اسکای واکر را ایفا کرد.

مطلب پیشنهادی:چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟سیر فیلم‌های شوالیه تاریکی
چگونه فیلم‌های بتمن را به ترتیب تماشا کنیم؟

در طول مصاحبه‌ای که وی با ET Canada داشت، از وی پرسیده شد که برای ایفای نقش در اسپین‌آف اختصاصی دارث ویدر آماده است یا خیر:

بله، یعنی کاملا آماده هستم. من فکر می‌کنم این شخصیتی است که ریشه عمیقی در فرهنگ ما دارد و مطمئنا چیزهای زیادی برای کشف درباره آن وجود خواهد داشت. من عاشق این هستم که ماجراجویی‌هایم را با دارث ویدر ادامه دهم.

سریال داث ویدر

کریستنسن با بازگو کردن تجربه احساسی خود که پس از ۱۷ سال غیبت دوباره قرار است نقش دارث ویدر را ایفا کند گفت: «پوشیدن این لباس بسیار شگفت‌انگیز و من به آن افتخار می‌کنم.»

دیزنی هنوز صحبتی از ساخت سریال Darth Vader به میان نیاورده و هیچ چیز به صورت رسمی تایید نشده است. با این حال، حداقل می‌دانیم کریسنتسن در صورت نیاز حتما به نیاز مورد علاقه‌اش بازخواهد گشت.

لازم به ذکر است که سریال Obi-Wan Kenobi کار خود را با پخش دو قسمت در روز ۲۷ می (جمعه ۶ خرداد) در سرویس دیزنی پلاس آغاز خواهد کرد. در کنار مک گرگور و کریستنسن، در این سریال موردانتظار جوئل اجرتون، بانی پیس، موزس اینگرام، ایندیرا وارما، روپرت فرند و سونگ کانگ ایفای نقش می‌کنند. چاو کارگردانی سریال را بر عهده دارد و جوبی هارولد شورانر آن است.

مطلب پیشنهادی:۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنندشاهکارهایی که مرز سن و سال را کنار زدند
۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند


Top 10: قدرتمندترین دشمنان دکتر استرنج!
تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا