رمز ارز

توییت جدید ایلان ماسک واکنش طرفداران دوج کوین را برانگیخت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایلان ماسک، میرعامل شرکت‌های توییتر و تسلا، طرفدار میم کوین‌ها و دوج کوین، میم جدیدی را در حساب توییتر خود منتشر کرده است. با وجود اینکه این میم جدید هیچ ارتباطی با DOGE یا ارزهای دیجیتال دیگر ندارد، کاربران زیادی نظرات مختلفی را در رابطه با Dogecoin و سایر میم کوین‌ها برای او ارسال کرده‌اند.
به گزارش رمزارز نیوز، در این میم جدید که ایلان ماسک در توییتر منتشر کرده، یک شکلات آبی M&M می‌گوید که او مسدود شده، آزاد شده، اضافه شده، حذف شده، دوست داشته شده و منفور شده، اما او توجهی به این موضوع ندارد؛ زیرا در حال حاضر در بیمارستان روانی به سر می‌برد و تلفنش را از او گرفته‌اند.
این غول فناوری با بیان این عبارات عجیب احتمالاً به این موضوع اشاره می‌کند که در این روزها بخش عمده‌ای از زندگی مردم داخل گوشی‌هایشان و شبکه‌های اجتماعی، به ویژه توییتر که بزرگترین شبکه اجتماعی و متعلق به ماسک است، اتفاق می‌افتد.
در پاسخ به این توییت، طرفداران زیادی از جامعه DOGE شروع به انتشار میم‌هایی درباره این موضوع کردند که DOGE تبدیل به لوگوی توییتر شده بود، اما پس از چند روز این تصویر حذف شد. برخی هم درباره رقیب‌های DOGE، به ویژه فلوکی اینو، توییت کردند.
پس از اینکه ایلان ماسک لوگوی توییتر را از DOGE به پرنده آبی (لوگوی اصلی) تغییر داد، جامعه Dogecoin از این تصمیم تا حدودی ناراحت به نظر می‌رسند. در روز جمعه، ۷ آوریل، پس از اینکه ایلان ماسک، تصویر DOGE را از لوگوی توییتر حذف کرد، قیمت این ارز دیجیتال با کاهش ۹ درصدی مواجه شد.
قبل از این اتفاق، DOGE بیش از 30 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده بود و چندین کیف پول بزرگ به سرعت شروع به فروش DOGE در مقیاس صدها میلیون واحد کرده بودند. به عنوان مثال، دو آدرس از پنج آدرس بزرگ دوج کوین، 1.4 میلیارد از این رمزارز را به فروش رسانده و نزدیک به 130 میلیون دلار درآمد داشتند.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا