رمز ارز

این رمزارز می‌تواند به ستاره سال ۲۰۲۳ تبدیل شود!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با توجه به رشد شبکه و افزایش آدرس‌های فعال ایپ کوین (ApeCoin)، قیمت ارز دیجیتال APE ممکن است در آستانه افزایش قابل‌توجهی باشد.
با وجود صعود قیمت ایپ کوین به بالای ۳۰ دلار در سال گذشته، APE یکی از رمزارزهایی بوده که در سال ۲۰۲۳ به میزان کافی به آن بها داده نشده است. با این حال، برخی از شاخص‌های درون زنجیره‌ای ایپ کوین در حال حاضر رشد مطلوبی را نشان می‌دهند که در نهایت می‌تواند منجر به آغاز رالی جدیدی برای این ارز دیجیتال شود.
به گزارش رمزارز نیوز و بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده از پلتفرم تحلیلی Santiment، شبکه ایپ کوین اکنون بالاترین فعالیت شبکه را در دو ماه گذشته تجربه می‌کند. گزارش‌ها از ایجاد ۱،۱۴۲ آدرس جدید APE در ۷ آوریل خبر می‌دهند که بالاترین رقم از ۷ فوریه است.
این رمزارز می‌تواند به ستاره سال ۲۰۲۳ تبدیل شود!طبق گزارش‌ها، الگوی مشابهی در یک پلتفرم رمزارزی دیگر به نام Stargate Finance هم مشاهده می‌شود. بر اساس داده‌های موجود، به دنبال افزایش فعالیت در این شبکه، قیمت رمزارز بومی آن با نماد STG به شدت افزایش یافت. همین امر برای ارز دیجیتال بومی شبکه ایپ کوین هم پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط Santiment، هولدرهای APE نیز ذخایر خود را افزایش داده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران خرد در حال ورود به بازار هستند، که ممکن است زمانی که بازار واکنش مثبتی به تحولات اخیر نشان ‌دهد، منجر به افزایش قیمت این رمزارز شود.
فعالان بازار معتقدند که این تحولات ممکن است در نهایت منجر به یک سناریوی صعودی برای توکن APE شوند. در زمان نگارش این خبر، ارز دیجیتال APE در محدوده قیمتی ۴٫۴۳ دلار معامله می‌شود.

۵۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان
فقط با ثبت نام در صرافی بیت لند، ۵۰۰ میلیون بیبی دوج جایزه بگیرید!


ثبت نام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا