رمز ارز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

توکن بومی پروتکل پندل (PENDLE) بار دیگر در تلاش برای صعود به بالای ۷ دلار و ثبت یک اوج تاریخی جدید است. در ۲۴ ساعت گذشته، حجم معاملات روزانه PENDLE با افزایش ۱۰۰ درصدی به ۱۳۸ میلیون دلار و قیمت آن با بیش از ۷ درصد افزایش به ۶.۵۵ دلار رسیده است. قیمت این آلتکوین طی ماه گذشته، در حالی که بازار ارز دیجیتال روندی جانبی داشت، بیش از ۸۰ درصد افزایش یافته است.
توکن پندل به دلیل قابلیت منحصر‌به‌فرد خود در ادغام پروتکل‌های بومی در حوزه دیفای (DeFi) مورد توجه قرار گرفته است. در پی افزایش اخیر قیمت و متعاقباً افزایش ارزش بازار پندل به بالای ۱.۵۵ میلیارد دلار، این توکن در جایگاه شصت و یکم برترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار قرار گرفته است. گاوهای پندل اکنون در تلاشند تا این آلتکوین‌ را در میان ۵۰ رمزارز برتر قرار دهند.
در این میان، آرتور هیز (Arthur Hayes)، یکی از بنیانگذاران صرافی بیت‌مکس (BitMex)، در طول رویداد توکن ۲۰۴۹ (Token ۲۰۴۹)، پندل را به عنوان یک صرافی مهم در بخش مشتقات، تایید کرد که موجب رشد قیمت توکن بومی آن شد.

Ramzarzخرید سریع PENDLE!
با یک کلیک پندل (PENDLE) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید PENDLE

از ابتدای سال ۲۰۲۴، قیمت PENDLE با حدود ۶۰۰ درصد افزایش، رشد چشمگیری را به ثبت رسانده است. با این حال، از ابتدای ماه آوریل، این ارز دیجیتال در محدوده جانبی بین ۵ تا ۷.۵ دلار معامله می‌شود.
در حال حاضر، کاهش شدت هیستوگرام‌های قرمز اندیکاتور MACD، نشان‌دهنده کاهش فشار فروش است. علاوه بر این، میانگین‌های متحرک پتانسیل قوی برای یک همگرایی صعودی در تایم‌فریم ۱ روزه دارند که نشان‌دهنده چشم‌انداز مطلوب قیمت پندل در آینده نزدیک است.
به گفته تحلیلگران، در صورتی که قیمت پندل به بالای مقاومت ۷ دلار برسد، گاوها می‌توانند کنترل بازار را به دست گرفته و سقف تاریخی ۷.۵۲ دلار را دوباره آزمایش کنند. هدف بعدی قیمت، سطح ۸.۵۰ دلار خواهد بود.
در مقابل، چنانچه قیمت به بالای سطح ۷ دلار نرسد، فشار فروش افزایش خواهد یافت و قیمت تا سطح ۵.۷۳ دلار نزول خواهد کرد. علاوه بر این، اگر تسلط خرس‌ها بر بازار ادامه یابد، احتمال آزمایش دوباره حمایت ۴.۷۸۵ دلار وجود دارد.

منبع

کوین‌گیپ

حتما بخوانید :

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا