رمز ارز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یکی از ارزهای دیجیتالی که در ۲۴ ساعت گذشته رشد قابل‌توجهی داشته و توجه‌ معامله‌گران و سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده، انکر (ANKR) است. داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت انکر در ۲۴ ساعت گذشته تا ۰٫۰۵۶ دلار افزایش یافته است. اگرچه در زمان نگارش این خبر، قیمت انکر کمی عقب‌نشینی کرده و به محدوده ۰٫۰۵۳ دلار رسیده، اما در بازه روزانه همچنان یک رشد ۴٫۷۸ درصدی دارد.

عزم راسخ انکر برای ساخت راه‌حل‌های نوآورانه؛ صعود قیمت ANKR با قدرت ادامه دارد!

به گفته کارشناسان بازار، پایه قوی انکر و جامعه حامی آن، پتانسیل این ارز دیجیتال را برای رشد چشمگیر در آینده افزایش می‌دهد. بنابراین، اگر پروژه انکر مشارکت خوبی با شبکه‌های دیگر داشته باشد، قیمت توکن ANKR آن می‌تواند از ۰٫۰۸۷ دلار فراتر رود.
اما علت توجه و علاقه معامله‌گران به انکر چیست؟ انکر اخیراً شاهد افزایش قابل‌توجه حجم معاملات خود در صرافی بزرگ آپ‌بیت (Upbit) در کره جنوبی بوده است. گزارش‌ها حاکی از آنند که حجم معاملات این رمزارز در این صرافی، تنها در یک ساعت بیش از ۱۸۰ درصد افزایش یافته و از ۶ میلیون دلار به ۱۷ میلیون دلار رسیده است.

Ramzarzخرید سریع ANKR!
با یک کلیک انکر (ANKR) را در ارزپلاس معامله کنید!


خرید ANKR

با افزایش حجم معاملات، تحلیلگران نسبت به آینده انکر خوش‌بین هستند. این احساس خوش‌بینی شاخص ترس و طمع انکر را به بالای ۷۵ (طمع) رسانده که نشان‌دهنده علاقه شدید معامله‌گران است.
علاوه بر این، به دنبال راه‌اندازی پروتکل جدید رونز (Runes) در بلاکچین بیت کوین و افزایش ازدحام و کارمزدها در این شبکه، تیم انکر در توییتی اعلام کرده که همچنان به ساخت راه‌حل‌های نوآورانه برای افزایش مقیاس‌پذیری ادامه می‌دهد. از این رو، بسیاری از فعالان بازار انتظار دارند که توکن ANKR بتواند به روند صعودی فعلی خود ادامه دهد.

منبع

اینساید بیت کوین

حتما بخوانید :

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا