رمز ارز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

لوسی، سرپرست بازاریابی اکوسیستم شیبا اینو (SHIB)، در اظهارات اخیر خود، جزییاتی را در مورد بلاکچین لایه ۳ جدید این تیم منتشر کرده است. او با انتشار بیانیه‌ای که به نگرانی‌های موجود در جامعه شیبا پرداخته، بر اهمیت و نقش دو توکن بون (BONE) و تریت (TREAT) در این اکوسیستم در حال توسعه تاکید کرده است.
لوسی با برجسته کردن عملکردهای متمایز هر توکن، خاطرنشان کرد که توکن TREAT به عنوان یک توکن پاداش‌دهی در این اکوسیستم در حال طراحی است. چنین مشوق‌هایی با هدف تقویت مشارکت جامعه و تقویت پایداری اکوسیستم پرداخت می‌شوند. علاوه بر این، عملکرد TREAT به عنوان یک توکن حاکمیتی و همچنین، برای پرداخت هزینه گس در بلاکچین لایه ۳، آن را به یک دارایی همه کاره تبدیل می‌کند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

لوسی در ادامه و با اشاره به نگرانی‌های جامعه در مورد سرنوشت توکن BONE پس از راه‌اندازی بلاکچین لایه ۳ جدید، اعلام کرد که این نگرانی‌ها بی‌مورد هستند. به گفته لوسی، در حالی که توکن TREAT بر شبکه لایه ۳ حاکم است، توکن BONE هم به شبکه لایه ۲ شیباریوم نیرو می‌دهد.
بنابراین، لوسی در مورد ماهیت مکمل هر دو توکن توضیح داد و بر اهمیت جمعی آنها در پیشبرد اهداف اکوسیستم شیبا تاکید کرد. او در ادامه به صراحت اعلام کرد که هر دو توکن مرتبط باقی خواهند ماند و تاکید کرد که بلاکچین لایه ۳ جدید قرار است بر اساس زیرساخت‌های لایه ۲ ساخته شود. بنابراین، هم از BONE و هم از TREAT استفاده خواهد کرد.
در زمان نگارش این خبر، توکن BONE با قیمت ۰٫۶۶۷ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۱۵ درصدی نسبت به هفته گذشته دارد.

منبع

کوین‌گیپ

حتما بخوانید :

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا