رمز ارز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پس از هاوینگ اخیر بیت‌کوین که با کاهش پاداش استخراج هر بلاک از ۶.۲۵ به ۳.۱۲۵ واحد BTC همراه بود، توکن‌های مرتبط با راه‌حل‌های لایه ۲ این شبکه، عملکرد بهتری نسبت به خود بیت‌کوین از خود نشان داده‌اند.

بر اساس داده‌های پلتفرم کوین کگو (CoinGecko)، قیمت استکس (STX)، توکن بومی شبکه لایه دو‌ استکس، از زمان هاوینگ در روز شنبه، تقریبا ۲۰ درصد افزایش یافته و به محدوده ۲.۸۷ دلار رسیده است.

در مقابل، بیت‌کوین تنها شاهد افزایش تقریبا ۴.۷ درصدی قیمت خود بوده و در حال حاضر در محدوده ۶۶ هزار دلار معامله می‌شود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

عملکرد توکن استکس در میان ۲۵ ارز دیجیتال برتر در ۲۴ ساعت گذشته، بسیار چشمگیر بوده است. سایر توکن‌های مرتبط با راه‌حل‌های لایه ۲ بیت کوین مانند الاستوس (ELA) و ساتوشی وی‌ام (SAVM) نیز از زمان هاوینگ، به ترتیب افزایش ۱۱ و ۵ درصدی قیمت خود را تجربه کرده‌اند.

راه‌حل‌های لایه ۲ بیت‌کوین پروژه‌هایی هستند که برای رفع مشکلات مقیاس‌پذیری و سرعت تراکنش در این بلاکچین طراحی شده‌اند. این راه‌حل‌ها بر بستر شبکه بیت‌کوین ساخته شده و با پردازش تراکنش‌ها خارج از زنجیره اصلی، امکان انجام تراکنش‌های بیشتر و سریع‌تر را فراهم می‌کنند.

عملکرد بهتر توکن‌های لایه ۲ در مقایسه با خود بیت‌کوین پس از هاوینگ، می‌تواند نشانه‌ای از علاقه‌ سرمایه‌گذاران به این راه‌حل‌ها برای بهبود کارایی شبکه‌ بیت‌کوین باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا