رمز ارز

شیبا سوار بر پشت بایننس به گرجستان رفت!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بایننس اخیراً همکاری جدیدی را با CityPay.io، درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال پیشرو مستقر در گرجستان، اعلام کرده است. این همکاری به کاربران بایننس امکان می‌دهد که با ارزهای دیجیتال غذا بخرند و رمزارزهای خود از جمله شیبا اینو را در بیش از 600 فروشگاه دیگر از جمله رستوران‌ها و سوپرمارکت‌های منطقه خرج کنند.
بایننس به طور فعال در جهت ترویج پذیرش جهانی رمزارزها فعالیت می‌کند. یکی از تلاش‌های اخیر آنها برای رسیدن به این هدف، شامل مشارکت با Ingenico برای فعال کردن Shiba Inu و سایر پرداخت‌های ارزهای دیجیتال در فروشگاه‌های سراسر فرانسه است. این روش پرداخت قبلاً در مرحله آزمایشی خود در فرانسه راه‌اندازی شده است و برنامه‌هایی برای گسترش استقرار آن در سراسر اروپا وجود دارد.
بایننس پی، راه‌حل پرداخت ارائه‌شده توسط بایننس نیز در حال حاضر از بیش از 70 رمزارز پشتیبانی می‌کند‌؛ از جمله Shiba Inu که در نوامبر 2022 به این لیست اضافه شد، همراه با ارزهای محبوب مانند بیت کوین و اتریوم. این لیست گسترده از ارزهای دیجیتال پشتیبانی‌شده، بایننس پی را به یک راه‌حل پرداخت محبوب و قابل‌اعتماد برای تجار و کاربران تبدیل می‌کند.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا