رمز ارز

افت قیمتی شدید هدرا در راه است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

گزارش توزیع ارز دیجیتال HBAR که به صورت فصلی منتشر می‌شود، نشان می‌دهد که این شبکه قرار است قفل 6.28 درصد از کل عرضه خود را در 1 مارس باز کند که مجموع آن به 3.14 میلیارد توکن HBAR می‌رسد. با در نظر گرفتن قیمت HBAR در زمان نگارش این خبر، این امر منجر به توزیع حدود 238 میلیون دلار توکن‌‌ هدرا (Hedera) خواهد شد.
پیش‌بینی می‌شود توکن‌های مربوط به قراردادهای خرید، حاکمیت شبکه و عملیات به ترتیب 0.67% و 1.11% از توکن‌های بازگشایی‌شده را مصرف کنند.
طبق داده‌های موجود، کل عرضه در گردش هدرا، حدود 25 میلیارد است. بعد از آزادسازی، تقریباً 50.61٪ از کل عرضه در دسترس قرار خواهد گرفت، در حالی که 49.39٪ از توکن‌ها قفل می‌ماند. با این حال، لازم به ذکر است که به دنبال این آزادسازی، رویدادهای بعدی انتشار توکن تقریباً چندان مهم نخواهد بود و تنها منجر به اضافه شدن جزئی به عرضه توکن موجود خواهد شد.
از لحاظ تاریخی، آزاد کردن قفل توکن‌ها به عنوان یک رویداد نزولی در نظر گرفته می‌شود؛ زیرا نشان‌دهنده افزایش کل توکن‌های در گردش است. به همین دلیل است که با در دسترس قرار گرفتن توکن‌های بیشتر، تعداد فروشندگان در بازار بیشتر از خریداران خواهد شد. این می‌تواند شرایطی را ایجاد کند که فروشندگان مجبور شوند قیمت درخواستی خود را برای یافتن خریداران کاهش دهند و منجر به کاهش قیمت ارز دیجیتال شود.
با این حال، با توجه به اینکه هدرا در طول چند سال گذشته چنین آزادسازی توکن‌هایی را تجربه کرده است، سطح فشار فروش – تا حدی – کاهش یافته است. اگرچه همیشه خطر تأثیر منفی روی قیمت توکن وجود دارد، اما احتمال وقوع یک فاجعه کم است.
هدرا در حال حاضر 0.075 دلار معامله می‌شود که نشان دهنده کاهش 1.42 درصدی در 24 ساعت گذشته است. این رمزارز در هفت روز گذشته نیز افت 12.48 درصدی را ثبت کرده است.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا