رمز ارز

حواشی جدید پیرامون تاریخ راه‌اندازی بلاکچین جدید شیبا اینو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیتوشی کوساما، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو (SHIB)، اخیراً بیوگرافی حساب توییتر خود را به یک نقطه ساده تغییر داده که به گمانه‌زنی‌ها در مورد راه‌اندازی احتمالی فاز بتای بلاکچین لایه 2 شیباریوم (Shibarium) دامن می‌زند.
به گفته Kuro، یک حساب کاربری شیبا اینو در ژاپن، کوساما یک روش معمول دارد که پس از انجام یک کار، بیوی توییتر خود را با یک نقطه به‌روز می‌کند. از آنجایی که شیباریوم در حال حاضر قابل‌توجه‌ترین پروژه در دست توسعه است، جامعه شیبا حدس می‌زند که راه‌اندازی قریب‌الوقوع فاز بتای این پلتفرم می‌تواند دلیل تغییرات اخیر باشد. چندین عضو دیگر فعال این جامعه، از جمله اینفلوئنسر مشهور شیبا، Lucie نیز بیوگرافی توییتر خود را با یک نقطه به‌روز کرده‌اند.
کوساما از طریق بیوگرافی خود در توییتر به دلیل ارتباط پیام‌های رمزآلود با جامعه شیبا اینو شهرت پیدا کرده است و چندین حامی نزدیک نیز این به‌روزرسانی‌ها را مشاهده می‌کنند تا نگاهی اجمالی به پیشرفت‌های مرتبط داشته باشند.
در این میان، Kuro خاطرنشان کرد که او معتقد است یک آزمایش آلفای شیباریوم در حال حاضر در حال انجام است. تست آلفا اولین مرحله از تست‌های نرم‌افزاری است که در آن، گروه محدودی از توسعه‌دهندگان یا آزمایش‌کنندگان پروژه‌ای را در یک محیط کنترل‌شده آزمایش می‌کنند. این کار معمولاً در داخل تیم انجام می‌شود و برای شناسایی هرگونه مشکل یا اشکال عمده در نرم‌افزار به کار می‌رود. آزمایش بتا پس از اتمام مرحله آزمایشی آلفا انجام می‌شود.
این اخبار در حالی منتشر می‌شوند که کوساما اخیراً اشاره کرد، نسخه بتای شیباریوم می‌تواند این هفته ارائه شود.

خرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

منبع

کریپتو بیسیک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا