بازی

GTA Trilogy: Definitive Edition با نسخه‌های موبایل بازسازی شده بود

GTA Trilogy: Definitive Edition با نسخه‌های موبایل بازسازی شده بود

تصاویری از نسخه اولیه سه گانه جی تی ای (GTA Trilogy: Definitive Edition) لو رفته که نشان می‌دهد این بازسازی با استفاده از نسخه‌های موبایلی صورت گرفته است.

GTA Trilogy: Definitive Edition با مشکلات فنی بسیار زیادی به بازار عرضه شد و آن را می‌توان یک شکست بزرگ دانست. کریستوفر والش (Christopher Walch)، طراح سه بعدی ارشد استودیو Grove Street Games، تصاویری از نسخه اولیه سه‌گانه جی تی ای منتشر کرده که اطلاعات از نحوه ساخت این بازسازی به ما می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Editionپس از دو دهه انتظار ادای دینی بهتری به سه گانه‌ی درخشان GTA می‌رفت
بررسی بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition

این تصاویر شامل رابط کاربری نسخه‌های موبایلی GTA می‌شود و یکی از نظریه‌های طرفداران را تایید می‌کند. همانطور که گمان می‌شد Grove Street Games برای این بازسازی از نسخه موبایلی این بازی‌های استفاده کرده است. توسعه پورت اصلی این بازی‌ها هم برعهده همین استودیو قرار داشت که این نظریه را محتمل‌تر می‌کند.

طرفداران انتظار زیادی از این سه‌گانه داشتند، اما مشکلات فنی باعث شد که استقبال از این بازی چندان خوب نباشد. با وجود اینکه تیک-تو به فروش خوبGTA Trilogy: Definitive Edition اشاره کرده بود، اما بدون شک بازخوردهای منفی بازیکنان و منتقدان تاثیر قابل توجهی روی عملکرد آن در بازار داشته است.

ریمستر سه‌‌گانه GTA پاییز سال گذشته برای نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، پلی استینش ۵ و پی‌سی منتشر شد. اعلام شده بود که سه‌گانه در نیمه اول ۲۰۲۲ نیز برای سیستم عامل‌های iOS و اندروید عرضه شود ولی تا بهار خبری از آن‌ها نخواهد بود.

مطلب پیشنهادی:داستان ساخت The Getaway – اثری که قرار بود رقیب GTA باشد!بازی با دم شیر
داستان ساخت The Getaway – اثری که قرار بود رقیب GTA باشد!


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا