بازی

جیمز گان می‌خواست پیش از نگهبانان کهکشان فیلم Hitman را بسازد

جیمز گان می‌خواست پیش از نگهبانان کهکشان فیلم Hitman را بسازد

جیمز گان، کارگردان و نویسنده آمریکایی اخیرا در اکانت توییتر خود فاش کرده که قصد داشته قبل از نگهبانان (Guardians of the Galaxy) فیلم هیتمن را بسازد. تاکنون چندین اقتباس از روی فرانچایز هیتمن ساخته شده و در سینماها نیز اکران شده است.

نخستین بار تیموتی اولفینت نقش هیتمن را در فیلمی به همین نام (سال ۲۰۰۷) به کارگردانی خاویر گنس ایفا کرده بود که با استقبال خوبی از سوی طرفداران مواجه نشد. دومین فیلم اقتباسی Hitman به سال ۲۰۱۵ برمی‌گردد، جایی که خاویر گنس نقش مامور ۴۷ یا همان هیتمن را بازی کرده بود که این فیلم نیز در مجموع نتوانست نقدهای مثبتی بدست آورد و طرفداران فرانچایز و حتی مخاطبان عام واکنش خوبی به آن نشان ندادند.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اندآثار به یادماندنی که تمام‌شدنی نیستند
۱۰ انیمه نوستالژیک که همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده‌اند

با توجه به صحبت‌های جدید جیمز گان که یکی از کارگردانان محبوب هالیوودی محسوب می‌شود، طرفداران این شانس را داشتند که اقتباس بهتر و درخشان‌تری از هیتمن را تماشا کنند که این اتفاق در نهایت میسر نشد.

وی در پستی که اخیرا منتشر کرده توضیح داد که قصد ساختن یک فیلم هیتمن را برای استودیویی داشته و آن استودیو اشتیاق زیادی برای همکاری داشت، اما یکی از تهیه‌کنندگان دخیل در پروژه با حضور گان در آن موافق نبوده و بنابراین این همکاری به سرانجام نرسید. جیمز گان بیان کرده که در آن زمان از این موضوع ناراحت شده، اما در عوض خوشحال است که توانسته روی پروژه دیگری کار کند و سری نگهبانان کهکشان را گسترش دهد.

فیلم هیتمن

جیمز گان قبلا نیز گفته بود که قصد داشته فیلم Hitman را با درجه‌سنی R یا همان بزرگسال بسازد که گویا تهیه‌کنندگان بخاطر مسائل تجاری و فروش فیلم با آن موافقت نکردند و بنابراین این فیلم هیچ‌گاه ساخته نشد. داستان فیلم نیز همچنان مشخص نیست، اما گان گفته بود که بازی هیتمن مورد علاقه او Hitman: Blood Money است.

فیلم نگهبانان کهکشان 2 به کارگردانی جیمز گان یکی از عناوین موفقیت‌آمیز مارول بود و علاوه بر فروش خوب در باکس‌آفیس ثابت کرد که که مارول در به تصویر کشیدن گروهی از ابرقهرمانان خارج از جریان اصلی آن بسیار خوب عمل کرده است.

لازم به ذکر است که Guardians Of The Galaxy 3 آخرین فیلم این سری خواهد بود که در تاریخ پنجم می ۲۰۲۳ (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲) در سینماها اکران می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنیدطبیعت کشنده سیاره ما
۱۰ فیلم زیر‌ژانر بقا که باید قبل از رفتن به فضای وحشی طبیعت تماشا کنید


چیزهایی که میتونن اساسینز کرید بعدی رو به یه شاهکار تبدیل کنن

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا