بازی

انیمیشن کوتاه The Spider Within در جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی نمایش داده می‌شود

انیمیشن کوتاه The Spider Within در جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی نمایش داده می‌شود

داستان‌های مرد عنکبوتی در مدیوم‌های مختلف طی چند سال اخیر راه موفقی را در پیش گرفته‌اند. از فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی این سری گرفته تا انیمیشن بسیار موردانتظار Spider-Man: Across the Spider-Verse که دیگر فاصله‌ی زیادی تا اکران باقی نمانده است. حال در پی جدیدترین اخبار و گزارشات سینمایی مطلع شدیم انیمیشن کوتاه The Spider Within که با داستان‌های مایلز مورالز گره خورده قرار است چند روز پس از اکران انیمیشن Across the Spider-Verse برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی نمایش داده شود.

مطلب پیشنهادی:با ده انیمیشن‌ عجیب و غریب تاریخ آشنا شویددنیای دیوانه وار انیمیشن!
با ده انیمیشن‌ عجیب و غریب تاریخ آشنا شوید

طبق گزارش رسانه‌ی ورایتی، این انیمیشن کوتاه بخشی از برنامه جدید سونی تحت عنوان «راهنمایی و توانمندسازی داستان‌سرایان جدید» (Leading and Empowering New Storytellers) یا همان LENS برشمرده می‌شود. داستان آن نیز همچنان مایلز را دنبال می‌کند؛ جایی که او باید بین هویت ابرقهرمانی جدید و زندگی معمولی‌اش یک تعادل بنا کند. گفته می‌شود مایلز پس از یک روز استرس‌زا که بسیار تحت فشار قرار می‌گیرد دچار حمله عصبی می‌شود. این‌چنین «عنکبوت درون» در رابطه با یافتن قدرتی برای کمک خواستن و مقابله با اضطراب و افسردگی است.

با توجه به اینکه قصه‌های مرد عنکبوتی علی‌رغم قدرت‌های زیاد ابرقهرمانان‌شان همیشه بسیار انسانی به تصویر کشیده شده‌اند، The Spider Within هم به ریشه‌های کاراکتر مایلز می‌زند و قهرمان را در مقابل مشکلات دوران نوجوانی‌اش قرار می‌دهد. بدین ترتیب این انیمیشن کوتاه پتانسیل تبدیل شدن به ابزاری برای مخاطبان است تا به آن‌ها بفهماند اگر چنین شرلیط روحی و روانی را تجربه می‌کنند، تنها نیستند و نباید از اعتراف آن هراس داشته باشند.

انیمیشن کوتاه The Spider Within در جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی نمایش داده می‌شود - lastech
  • پوستر جدیدی از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شد

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse قرار است ماجراجویی‌های مایلز و گوئن را در مولتی‌ورس دنبال کند و آن‌ها را با شخصیت‌های تازه‌ای روبه‌رو کند؛ از دشمنان سرسخت گرفته تا متحدان عنکبوتی.

اسکار آیزاک (اسپایدرمن ۲۰۹۹)، جیک جانسون (پیتر بی. پارکر)، شامیک مور (مایلز مورالز)، برایان تایری هنری (جفرسون دیویس؛ پدر مایلز)، لورین وِلـِز (ریو مورالز؛ مادر مایلز)، دنیل کالویا (اسپایدر پانک) و هیلی استاینفلد (گوئن) از صداپیشگانی هستند که در این عنوان حضور دارند.

در حال حاضر می‌دانیم سری انیمشین‌های مرد عنکبوتی سونی یک سه‌گانه هستند. قسمت اول این مجموعه که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد «به درون دنیای عنکبوتی» (Into the Spider-Verse) نام داشت. حال می‌دانیم که ۲ دنباله برای این عنوان تایید شده است که به ترتیب Across the Spider-Verse و Beyond the Spider-Verse نام دارند.

انیمیشن کوتاه The Spider Within در جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی نمایش داده می‌شود - lastech
  • جزئیات و تصاویر جدیدی از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse منتشر شد

در نهایت باید اشاره کنیم انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در تاریخ ۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲ خرداد ۱۴۰۲) و انیمیشن Beyond the Spider-Verse در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۴ (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) در سینماها اکران خواهند شد. از طرفی انیمیشن کوتاه The Spider Within هم در جشنواره بین‌المللی انیمیشن انسی نمایش داده خواهد شد. این جشنواره از تاریخ ۱۱ تا ۱۷ ژوئن (۲۱ تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۲) در فرانسه برگزار می‌شود.

  • اولین تیزر انیمیشن Spider-Man: Across The Spider-Verse Part One منتشر شد

مطلب پیشنهادی:۵ برتری انیمه‌ در برابر انیمیشن‌ که منطقی به نظر می‌رسدبه همراه بررسی ۵ ضعف انیمه‌های ژاپنی در برابر انیمیشن‌های آمریکایی
۵ برتری انیمه‌ در برابر انیمیشن‌ که منطقی به نظر می‌رسد


بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید [تماشا کنید]

بازی‌های بزرگی که باید در عید نوروز تجربه کنید [تماشا کنید] - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا