بازی

فیلم Black Adam احتمالا بزرگترین افتتاحیه باکس آفیس دواین جانسون خواهد بود

فیلم Black Adam احتمالا بزرگترین افتتاحیه باکس آفیس دواین جانسون خواهد بود

با نزدیک شدن به تاریخ اکران فیلم Black Adam (بلک آدام) با بازی دواین جانسون طرفداران بی‌صبرانه منتظر تماشای آن هستند. در همین مورد، کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که آیا این فیلم می‌تواند به فروش میلیارد دلاری در باکس آفیس جهانی برسد یا خیر.

با توجه به حاشیه‌های اخیر وارنر دیسکاوری، موفقیت این فیلم هنوز برای دی‌سی تضمین نشده، اما گفته می‌شود بلک آدام می‌تواند دواین جانسون را در مسیر بزرگ‌ترین افتتاحیه باکس آفیس دوران کاری او قرار دهد.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن بتمنبدنی فرا انسانی برای شخصیتی که قدرت فرا انسانی ندارد
۵ ویژگی خاص بدن بتمن

گزارشی از هالیوود ریپورتر ادعا می‌کند که Black Adam در مسیر فروش بین ۷۰ تا ۷۵ میلیون دلار در اولین هفته اکران خود در سینماها قرار دارد و با توجه به نوسانات پاندمی ویروس کرونا این تراز می‌تواند به سطوح بالاتر نیز برسد. این امر بلک آدام را برای داشتن افتتاحیه مشابهی نظیر فیلم Venom با بازی تام هاردی در سال ۲۰۱۸ آماده می‌کند.

فیلم بلک آدام

این فیلم همچنین برای دواین جانسون نیز از اهمیت بسیار بالایی برخورد دار است و می‌تواند بهترین افتتاحیه دوران کاری او را رقم بزند. بلک آدام شاید برای تازه‌کاران دنیایی کامیک‌بوک چندان شناخته شده نباشد، اما رقیب اصلی او یعنی شزم چهره شناخته شده‌ای است که «زکری لی‌وای» نقش او را ایفا می‌کند. Black Adam نیز مانند Shazam، از قدرت جادویی شزم جادوگر برخوردار است. با این حال، برخلاف شزم که خدایان یونانی را فرا می‌خواهند، بلک ادام برای قدرت‌های خود خدایان مصری را فرا می‌خواهند.

پیش‌بینی‌های اخیر باکس آفیس، فروش داخلی در حدود ۳۲۸ میلیون دلار را برای این فیلم تخمین می‌زند. باید منتظر ماند و دید این پیش‌بینی‌ها با این آخرین تخمین آخر هفته افتتاحیه چگونه تغییر می کنند.

فیلم سینمایی Black Adam قرار است در تاریخ ۲۹ مهر در سینماها اکران شود.

مطلب پیشنهادی:۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنندشاهکارهایی که مرز سن و سال را کنار زدند
۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا