بازی

حضور تایسا فارمیگا در فیلم ترسناک The Nun 2 تایید شد

حضور تایسا فارمیگا در فیلم ترسناک The Nun 2 تایید شد

اخبار جدید نشان می‌دهد که تایسا فارمیگا رسما به نقش خود در فیلم ترسناک The Nun 2 (راهبه 2) بازمی‌گردد. در حالی که فارمیگا با آغوش باز آماده بازگشت به این فرنچایز بود و طبق خلاصه رسمی فیلم که تایید می‌کرد شخصیت او در اولین فیلم راهبه، خواهر آیرین، در قسمت دوم حضور دارد، بازگشت او به فیلم به صورت رسمی تایید نشده بود.

این خبر را فارمیگا در اکانت توییتر و اینستاگرامش تحت عنوان «Sister acts II» منتشر کرد که معنای دو پهلویی دارد. اینکه او به حضور دوباره خود در نقش «خواهر آیرین» در فیلم راهبه 2 اشاره می‌کند یا اینکه به نحوی قصد دارد به خواهر واقعی خود ورا فارمیگا که نقش لورین وارن را در سری اصلی احضار بازی می‌کند، اشاره داشته باشد.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم ترسناک با مضمون تعقیب و گُریزموش‌ و گربه بازی به سبک ژانر وحشت
10 فیلم ترسناک با مضمون تعقیب و گُریز

هنوز اخباری مبنی بر حضور این دو خواهر در یک فیلم در طول این فرانچایز منتشر نشده و شاید در آینده این اتفاق بیفتد. داستان فیلم راهبه درباره والاک (با بازی بونی آرونز) بود، شیطانی که به شکل یک راهبه شبح‌وار ظاهر شده بود که قبلا در فیلم احضار 2 معرفی شده بود و یک صومعه را شکار می‌کرد.

خواهر آیرین برای بررسی این پدیده با پدر بورک (دمیان بیچیر) همراه شد. این یک فیلم پیش درآمد بود که سال‌ها قبل از تسخیر خانواده پرون که در فیلم اصلی احضار به تصویر کشیده شده بود، جریان داشت. علاوه بر این فیلم، فارمیگا در حال حاضر مشغول فیلمبرداری فصل دوم سریال The Gilded Age در کنار سینتیا نیکسون و کری کون است. یکی دیگر از پروژه‌های آینده او فیلم She Taught Love است و وی اخیرا در فیلم John and the Hole به کارگردانی پاسکوال سیستو نیز دیده شده است.

فیلم ترسناک The Nun 2 در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۷ شهریور ۱۴۰۲) به اکران در خواهد آمد.

مطلب پیشنهادی:۱۰ قهرمان که باعث کابوس ویلن‌ها می‌شوندشخصیت‌هایی وحشتناک اما در جبهه خیر
۱۰ قهرمان که باعث کابوس ویلن‌ها می‌شوند


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا