بازی

شایعه: اسلجهمر گیمز در حال ساخت Call of Duty Advanced Warfare 2 است

شایعه: اسلجهمر گیمز در حال ساخت Call of Duty Advanced Warfare 2 است

طبق ادعای یک منبع معتبر، استودیو اسلجهمر گیمز (Sledgehammer Games) برای کالاف دیوتی سال ۲۰۲۵ می‌خواهد Call of Duty Advanced Warfare 2 را بسازد.

این گزارش از RalphsValve، لیکر شناخته شده سری کالاف دیوتی منتشر شده است. در این شایعه، که احتمالا بسیاری از طرفداران سری را متعجب می‌کند، آمده شده که اسلجهمر گیمز برای پروژه بعدی کالاف دیوتی خود می‌خواست دوباره به جنگ جهانی دوم و دنیای Call of Duty Vanguard برگردد، اما «عملکرد پایین‌تر از انتظار» آن بازی باعث شد این استودیو بیخیال این ایده شود.

مطلب پیشنهادی:۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!هیس! بین خودمون بمونه…
۱۰ مینی‌گیم پنهان در بازی‌ها که از وجودشان خبر ندارید!

چه چیزی جایگزین آن شده است؟ ظاهرا Call of Duty Advanced Warfare 2. بله، دنباله‌ای به نسخه سال ۲۰۱۴ کالاف دیوتی که این سری را به یک آینده نه چندان دور برد، آینده‌ای که سربازانش مجهز به زره‌های ویژه و جت پک بودند. RalphsValve همچنین می‌گوید که این عنوان با موتور IW Engine 9.0 ساخته می‌شود و برای انتشار در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است.

این اتفاق از چندین نظر قابل توجه است. Advanced Warfare آغازگر دوران کالاف دیوتی‌های واقع در آینده بود که دارای «سیستم حرکت پیشرفته» بودند. برای مثال سربازان می‌توانستند از جت پک استفاده کنند، یا روی دیوار بدوند. این امکانات جدید در تحرک باعث تحولاتی در گیم پلی چندنفره Call of Duty شدند که دو دستگی زیادی میان طرفداران به پا کردند. برخی از این سیستم لذت می‌بردند، و برخی دیگر سایه آن را با تیر می‌زدند. به همین دلیل هم اکتیویژن در سال ۲۰۱۷ با Call of Duty WWII (که آن هم توسط اسلجهمر گیمز ساخته شد) مانور زیادی روی گیم پلی «پوتین روی زمین» و کلاسیک سری داد.

Call of Duty Advanced Warfare

این که اسلجهمر گیمز با Advanced Warfare 2 احتمالا بخواهد گیم پلی پیشرفته سری را بازگرداند به خودی خود مسئله بحث‌برانگیزی برای طرفداران خواهد بود، اما نقطه قابل تامل دیگر Warzone 2 خواهد بود. وارزون 2 امسال به عنوان یک شروع جدید برای بتل رویال کالاف دیوتی منتشر می‌شود و احتمالا برای مدتی طولانی پشتیبانی خواهد شد. با وجود Advanced Warfare 2 و تغییرات احتمالی‌اش در گیم پلی کالاف دیوتی، مشخص نیست آیا وارزون هم این تغییرات را خواهد دید یا همچنان مسیر همیشگی خود را ادامه خواهد داد.

در هر صورت، این خبر فعلا یک شایعه تایید نشده است. فعلا برای امسال Modern Warfare 2 را داریم و تقریبا یک ماه بعد از آن نیز وارزون 2 از راه می‌رسد. طبق شایعات، Call of Duty در سال ۲۰۲۳ بازی جدیدی نخواهد داشت و در سال ۲۰۲۴ نیز استودیو تری‌آرک کالاف دیوتی خود را منتشر خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!چیزهایی که احتمالا نداری!
اسکین های کالاف دیوتی موبایل: چند مورد نایاب!


مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا