بازی

پوستر جدیدی از فیلم Black Panther: Wakanda Forever منتشر شد

پوستر جدیدی از فیلم Black Panther: Wakanda Forever منتشر شد

فیلم Black Panther: Wakanda Forever (پلنگ سیاه 2) در واقع دومین فیلم این فرانچایز و عنوان بعدی استودیو مارول است که با ۱۶۱ دقیقه (۲ ساعت و ۴۱ دقیقه) می‌تواند یکی از طولانی‌ترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول لقب بگیرد.

رایان کوگلر، کارگردان فیلم احتمالا در آینده داستان‌های بیشتری را در جهان بلک پنتر بررسی می‌کند که به نوعی تکمیل‌کننده آینده این فرانچایز خواهد بود. با توجه به اخبار اخیر، با نزدیک شدن به تاریخ اکران این فیلم و شروع بازاریابی آن، انتشار پوستر جدیدی این فیلم بخشی از داستان فرانچایز را لو داده است.

مطلب پیشنهادی:معرفی ایلومیناتی – باشگاه عوضی‌های مارولقهرمان‌هایی که تصمیمات غیرقهرمانانه می‌گیرند
معرفی ایلومیناتی – باشگاه عوضی‌های مارول

هنگامی که اعلام شد بلیت‌های این فیلم سرانجام فروخته شده، استودیو مارول چند پوستر را از طریق فروشندگان مختلف استودیو منتشر کرد. این پوستر اوکویه (با بازی دانای گوریرا) را نشان می‌دهد که کت و شلوار آبی Midnight Angels را به تن کرده است.

با توجه به اینکه رهبر Dora Milaje یکی از اعضای Midnight Angels در منابع مارول نبوده، این تغییر در لایو اکشن بسیار ویژه خواهد بود. همانطور که در اولین فیلم بلک پنتر دیده شد، اوکویه به شدت به تچالا (چادویک بوزمن) وفادار بوده، بنابراین فرار شخصیت از Dora Milaje به فرشتگان نیمه شب می‌تواند به معنای نوعی تغییر پس از مرگ پادشاه فقید باشد.

تا به امروز، طرفداران تنها زره فرشتگان نیمه شب را در نمایشگاه D23 و و همچنین نگاهی اجمالی به آنکا (مایکلا کوئل) که کت و شلوار آبی و طلایی را در تیزر اولیه فیلم پوشیده بود، دیده‌اند. بنابراین، به نظر می رسد Okoye و Aneka اینبار برخلاف داستا‌ن‌های کامیک مارول در کنار یکدیگر باشند.

فیلم پلنگ سیاه 2

در فیلم Black Panther: Wakanda Forever علاوه بر دانای گوریرا در نقش اوکویه آنجلا باست (کوئین راموندا)، لتیشیا رایت (شوری)، فلورنس کازومبا (Dora Milaje) به ایفای نقش پرداخته‌اند تا برای محافظت از ملت و جلوگیری از مداخله قدرت‌های جهانی در پی مرگ پادشاه بجنگند. این فیلم پروسه تولید خود را در سال ۲۰۲۱ آغاز کرد، تقریبا یک سال پس از مرگ بوزمن، ستاره اصلی فیلم که بر اثر سرطان روده بزرگ در سن ۴۳ سالگی از این دنیا رفت. در آن زمان رئیس مارول، کوین فایگی تایید کرد که بازیگر جدیدی برای نقش پادشاه تچالا انتخاب نخواهد شد و در واقع این شخصیت از دنیای سینمایی مارول کنار می‌رود.

فیلم سینمایی Black Panther: Wakanda Forever در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آبان ۱۴۰۱) در سینماها اکران می‌شود.

مطلب پیشنهادی:۵ ویژگی خاص بدن مرد عنکبوتینیش عنکبوت رادیواکتیوی چطور بدن پیتر پارکر را تغییر داد؟
۵ ویژگی خاص بدن مرد عنکبوتی


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا