بازی

تریلر جدیدی از بازی Atomic Heart منتشر شد

تریلر جدیدی از بازی Atomic Heart منتشر شد

اتماتیک هارت (Atomic Heart) یک بازی شوتر اول شخص بسیار مورد انتظار است که اکنون تریلر جدیدی از آن منتشر شده است.

استودیو مادفیش با انتشار این تریلر سعی دارد ویژگی‌های گرافیکی بازی را به رخ بکشد و ما را بیشتر با سیستم مبارزات آن آشنا کند. بازی Atomic Heart از ویژگی DLSS 3 در کارت گرافیک‌های انویدیا پشتیبانی می‌کند تا رهگیری پرتو نور را به بهترین شکل انجام دهد. گرافیک این عنوان از قبل هم خوب بود ولی با رهگیری پرتو نور همه چیز را بهتر می‌شود. 

رهگیری پرتو نور شامل همه چیز از جمله محیط، دشمنان و قدرت‌های شخصیت اصلی مثل یخ می‌شود. استودیو مادفیش همچنین روز گذشته اعلام کرد که پشتیبانی از اتماتیک هارت را پس از عرضه ادامه می‌دهد و از همین حالا چندین بسته الحاقی برای بازی برنامه‌ریزی کرده‌ است. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

Atomic Heart در یک نسخه متفاوت از اتحاد جماهیر شوروی در دهه ۱۹۵۰ اتفاق می‌افتد، زمانی که فناوری روباتیک به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است. با این حال، حادثه‌ای رخ می‌دهد که باعث از بین رفتن سیستم کنترل ربات‌ها می‌شود. در نتیجه، موجودات از ریخت افتاده و ماشین‌های نسل‌کشی، علیه انسان‌ها شورش می‌کنند. 

Atomic Heart در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۲۳ (۲ اسفند) برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر می‌شود.


چرا جی تی ای وی هنوز می‌فروشد؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا