بازی

سینماتیکت از فروش بلیط‌های جشنواره فیلم فجر محروم شد

سینماتیکت از فروش بلیط‌های جشنواره فیلم فجر محروم شد

شاید به خاطر داشته باشید که سال پیش  اسامی برندگان سیمرغ در اختتامیه چهلمین جشنواره فیلم فجر لو رفته بود و اکنون به همین خاطر «سینماتیکت» جریمه شده است.

در روز برگزاری اختتامیه چهلمین جشنواره فجر، به علت یک اشتباه اپراتوری-انسانی لیست برندگان بر روی سایت سینماتیکت به مدت ۱۵ دقیقه منتشر و سپس از دسترس خارج شد. سینماتیکت با انتشار بیانیه‌ای کاملا مسئولیت این اشتباه و سهل‌انگاری غیرعمدی را پذیرفت. با این وجود عذرخواهی و اصلاح فرایند سینماتیکت نتوانست باعث بخشش آن‌ها شود. 

مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم‌های کمدی ایرانیبخند تا دنیا بهت بخنده!
بهترین فیلم‌های کمدی ایرانی

مسعود نقاش‌زاده در مقام دبیر جشنواره و محمد خزاعی در مقام رئیس سازمان سینمایی، بلافاصله وعده پیگیری این اتفاق را در جهت حفظ حقوق هیأت داوران و نیز جلوگیری از تکرار دادند. از این رو سینماتیکت به صورت رسمی امسال از فرآیند بلیت‌فروشی جشنواره کنار گذاشته می‌شود.

منبع سینماتیکت از جشنواره فیلم فجر

یزدان عشیری، مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی، همان موقع اعلام کرد که پرونده سینما تیکت را از طریق معاونت حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حراست سازمان سینمایی پیگیری خواهند کرد. قرار بود این سایت بلیت‌فروشی برای تنبیه از گردونه اقتصادی اکران سینمای ایران کنار گذاشته شود، اتفاقی که در عمل رخ نداد.

بلیت‌فروشی جشنواره فیلم فجر از طریق سه سامانه «گیشه هفت»، «ایران‌تیک» و «آی‌تیکت» صورت خواهد گرفت و به احتمال زیاد به امکان خرید بلیت به صورت حضوری برای مخاطبان علاقه‌مند به تماشای فیلم‌ها در سینماهای مردمی هم برقرار خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم علفزار – دادگاهی به نام ایرانفریادهای آن سوی خط قرمز
نقد فیلم علفزار – دادگاهی به نام ایران


چرا جی تی ای وی هنوز می‌فروشد؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا