بازی

استیم دک ۲ تا چند سال دیگر معرفی نمی‌شود

استیم دک ۲ تا چند سال دیگر معرفی نمی‌شود

یک سال کامل از عرضه استیم دک (Steam Deck) به بازار گذشته و خیلی‌ها از حالا چشم انتظار پی‌سی دستی بعدی کمپانی ولو هستند. 

با وجود شایعاتی که درباره استیم دک ۲ وجود دارد، ولو اعلام کرده که چند سال دیگر باید چشم این دستگاه بمانیم. لارنس ینگ (Lawrence Yang) و پیر لوپ گریفایس (Pierre-Loup Griffais) از شرکت ولو با سایت Rock Paper Shotgun مصاحبه‌ای داشتند و به موضوعات مختلفی پرداختند. 

مطلب پیشنهادی:بررسی کامپیوتر گیمینگ استیم دکبا پی‌سی گیمینگ همراه ولو آشنا شوید
بررسی کامپیوتر گیمینگ استیم دک

این شرکت به پشتیبانی از استیم دک با آپدیت‌ها مختلف ادامه می‌دهد و لیست‌ بازی‌های سازگار با آن را نیز افزایش خواهد داد. با این وجود نباید انتظار داشت که Steam Deck بعدی با سخت‌افزار قوی‌تر در آینده نزدیک معرفی شود. در حال حاضر تمرکز ولو روی این قرار دارد که از تمام پتانسیل Steam Deck استفاده کند. 

استیم دک

استقبال از این دستگاه بسیار خوب بوده و از این رو برای تهیه Steam Deck تا ماه‌ها باید آن را پیش‌خرید می‌کردید. با این وجود قابلیت‌های این پی‌سی بسیار ستودنی هستند و شما می‌توانید بزرگ‌ترین بازی‌ها روز را روی آن تجربه کنید. همچنین چندی پیش نیل دراکمن از ناتی داگ تایید کرد که پورت پی‌سی The Last Of Us با استیم دک سازگار خواهد بود. 

گیب نیول (Gabe Newell) سال پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد که گران‌ترین ورژن استیم دک، بیشترین فروش را داشته و این موضوع برای کمپانی غافلگیر کننده بود. از این رو ولو قصد ساخت یک ورژن جدید از این دستگاه را دارد که از قدرت بیشتری برخوردار خواهد بود.

مطلب پیشنهادی:با پول استیم دک چه چیزهایی می‌توانیم بخریم؟
با پول استیم دک چه چیزهایی می‌توانیم بخریم؟


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

استیم دک ۲ تا چند سال دیگر معرفی نمی‌شود - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا