بازی

فروش بازی The Ascent از مرز ۱ میلیون نسخه در سراسر جهان عبور کرد

فروش بازی The Ascent از مرز ۱ میلیون نسخه در سراسر جهان عبور کرد

بازی The Ascent ساخته‌ی استودیو Neon Giant از زمان عرضه در سراسر جهان در سال ۲۰۲۱ تا به حال یک میلیون نسخه فروخته است. اکشن نقش‌آفرینی ایزومتریک لانچ قدرتمندی داشت، با بیش از ۵ میلیون دلار درآمدزایی در اولین آخر هفته عرضه خود که بالاترین رقم برای ناشر Curve Games به حساب می‌رفت.

آرکید برگ، مدیر خلاق و یکی از بنیانگذاران استودیو گفت:

یک میلیون بار از همه بازیکنانی که از Veles دیدن کردند، تشکر می‌کنم. ما از شما، تیم و شرکایمان برای محقق کردن این امر سپاسگزاریم.

مطلب پیشنهادی:معرفی برترین مرورگرهای مخصوص گیمینگمخصوص شما که گیمری!
معرفی برترین مرورگرهای مخصوص گیمینگ

جان کلارک، مدیرعامل Curve Games، گفت:

خوشحالیم که این نقطه عطف باورنکردنی را با آرکید، تور و تیم ساخت Neon Giant جشن می‌گیریم. این گروه به انتشار محتوای جدید و عالی ادامه داده و من مطمئنم که به زودی خبرهای خوب دیگری در راه خواهد بود.

The Ascent

بازی The Ascent در دنیای Veles در یک آرکولوژی سایبرپانک اتفاق می‌افتد. به‌عنوان بخشی از «گروه صعود»، به صورت مادام العمر قرارداد بسته‌اید که کارهای سطح پایین را انجام دهید تا زمانی که گروه به‌طور ناگهانی از هم بپاشد. گروه‌ها و شرکت های رقیب به تصرف مکان هستند و این به شما و ساکنان آرکولوژی بستگی دارد که جلوی آن‌ها را بگیرید.

The Ascent برای PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X/S و PC در دسترس قرار دارد و مرداد ماه یک بسته الحاقی داستانی جدید به نام Cyber Heist دریافت کرده که ماموریت‌ها، سلاح‌ها، دشمنان و موارد دیگر را اضافه کرد.

این اثر یک عنوان اکشن و نقش‌آفرینی است که حال و هوای سایبرپانکی و جالبی دارد. استودیوی سوئدی Neon Giant تلاش کرده چند سبک مختلف (نقش آفرینی، اکشن، شوتر) را با هم ترکیب کند. اگر به تجربه این بازی علاقه دارید حتما نقد lastech از آن با تیتر «بررسی بازی The Ascent- شروران Veles تشنه به خونت هستند» را مطالعه کنید.

مطلب پیشنهادی:چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشهعباراتی برای شروع جنگ
چیزهایی که نباید به گیمرها گفته بشه


ویجی‌لاگ پلاس: فاش شدن اسرار پلی استیشن و بسته الحاقی الدن رینگ

با بازی های پرفروش سال ۲۰۲۲ در انگلستان آشنا شوید - lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا