بازی

تاریخ انتشار فصل ششم Rick and Morty مشخص شد

تاریخ انتشار فصل ششم Rick and Morty مشخص شد

خبر خوب برای طرفداران انیمیشن ریک و مورتی (Rick and Morty) این است که شبکه ادالت سوییم سرانجام از تاریخ پخش فصل ششم این سریال رونمایی کرده و به این ترتیب آن‌ها می‌توانند در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور ۱۴۰۱) فصل جدید را تماشا کنند.

مطلب پیشنهادی:بهترین انیمه‌های تک‌ فصلی که ارزش تماشا کردن دارندانتخابی عالی برای آخر هفته‌ها
بهترین انیمه‌های تک‌ فصلی که ارزش تماشا کردن دارند

تقریبا ۱ سالی می‌شود که طرفداران از این انیمیشن سریالی محبوب دور هستند و حال سرانجام فرصت آن پیش آمده تا بار دیگر با ماجراجویی‌های ریک و مورتی همراه شوند. قسمت پایانی فصل ۵ که با سفر ایول مورتی (Evil Morty) به واقعیتی دیگر و تمام شدن مایع پورتال ریک همراه بود، در سپتامبر ۲۰۲۱ پخش شد. در این میان همچنین اعلام شد که قرار است یک انیمه اسپین‌آف سریالی بر اساس ریک و مورتی ساخته شود. مایکل اوولین، رییس ادالت سوییم درباره پخش فصل ششم این سریال گفت:

نمی‌توان از تاثیر فوق‌العاده این سریال بر مخاطبان به راحتی عبور کرد. ریک و مورتی بیشتر از اینکه یک سریال محبوب باشد، یک پدیده جهانی است. همانطور که برای پخش فصل جدید آماده می‌شویم، برای طرفداران برنامه منحصر به‌فردی داریم تا بخشی از این سرگرمی باشند.

سریال ریک و مورتی

ممکن است یک تغییر و چرخش سریعی برای فصل‌های آینده به وجود بیاید. درحالی که هنوز ۵۰ قسمت دیگر از سفارش ۷۰ قسمتی آن توسط ادالت سوییم در دست توسعه قرار دارد، کودی زیگلار، تهیه‌کننده و نویسنده سال گذشته در توییتر اعلام کرد که کار نگارش فیلمنامه فصل ۷ به پایان رسیده است.

در اخبار مربوطه خواندیم که فصل پنجم Rick and Morty با یک کلیف‌هنگر عجیب به پایان رسید و ویدیو جدید Rick and Morty کریستوفر لوید را در نقش دانشمند دیوانه قرار می‌دهد.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین انیمیشن‌های زیر 90 دقیقهاز جادوهای فانتزی هایائو میازاکی تا معجون پیکسار و دیزنی
معرفی بهترین انیمیشن‌های زیر 90 دقیقه


هوش مصنوعی چطور دنیای گیم رو عوض می‌کنه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا