بازی

بسته الحاقی Minions در بازی ماینکرفت به‌روز شد

بسته الحاقی Minions در بازی ماینکرفت به‌روز شد

استودیو Mojang به تازگی یک به‌روزرسانی رایگان برای بسته الحاقی مینیون‌ها (Minions) در بازی ماینکرفت عرضه کرده که محتوای جدیدی را به آن اضافه می‌کند.

این به‌روزرسانی همزمان با انتشار انیمیشن Minions: The Rise of Gru، با محتوای جدید ساخته شده بر اساس شخصیت‌های آنتاگونیست Vicious Six که در فیلم به تصویر کشیده می‌شوند، عرضه شده است.

مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمیشن شگفت‌انگیز که امسال بیست‌ ساله خواهند شدچقدر پیر شدیم ما!
۱۰ انیمیشن شگفت‌انگیز که امسال بیست‌ ساله خواهند شد

ماینکرفت از زمان عرضه اولیه در سال ۲۰۰۹ تاکنون راهی بسیار طولانی را طی کرده و با ویژگی‌های جدید بی‌شماری که به آن اضافه می‌شوند، به قهرمان مطلق صنعت بازی تبدیل شده است. بُعدهای کاملا جدیدی در قالب The Nether و The End به بازی اضافه شد، بیوم‌ها، دشمنان و بلوک‌های جدیدی وارد بازی شدند و بازنگری‌های متعددی در سیستم تولید زمین صورت گرفت که همگی باعث شدند Minecraft به یک بازی شگفت‌انگیز و بزرگ تبدیل شود.

بسته الحاقی Minions بر اساس مجموعه فیلم‌های انیمیشنی بسیار محبوب Despicable Me ساخته شد و بازیکنان نقش ابرشرور Gru را بر عهده می‌گیرند. بازیکنان از گجت‌های مختلفی استفاده می‌کنند و نیرویی متشکل از مینیون‌ها را می‌سازند که می‌توان از آن‌ها برای انجام کارهای مختلف استفاده کرد.

گرو می‌تواند با مسابقه دادن و شرکت در فعالیت‌های دیگر که منجر به رویارویی نهایی با Vicious Six می‌شود، نوار شرور بودن خود را پر کند. این آپدیت نسخه جدیدی از این رویارویی را بر اساس ظاهر آن‌ها در انیمیشن Minions: The Rise of Gru به همراه یک هودی مینیونی زرد رنگ رایگان، برای مجموعه لباس‌های بازیکنان درون بازی اضافه می‌کند.

فروشگاه ماینکرفت تاکنون میزبان تعداد متعددی از محتوای بسته‌های الحاقی از جمله بسته‌های بافت، مدهای بازی و تم‌های کاملا جدید مانند بسته الحاقی با مضمون Angry Birds بوده است.

Minecraft همیشه یک جامعه بسیار قوی از تولیدکنندگان محتوا و مادسازان مستقل داشته که فروشگاه به سازندگان اجازه می‌داده از زحمات خود بهره ببرند. چنین چیزی برای سازندگان محتوا سودآور بوده، زیرا از زمان آغاز به کار فروشگاه تاکنون صدها میلیون دلار درآمدزایی کرده که سود آن بین سازندگان تقسیم شده است.

بسته الحاقی مینیون‌ها را می‌توان در همین فروشگاه خریداری کرد و تنها از طریق ارز داخل بازی با قیمت ۱۳۵۰ Minecoins در دسترس قرار دارد که تقریبا معادل ۱۰ دلار آمریکا می‌شود. این بسته الحاقی توسط تیم سازندگان محتوای Cyclone ساخته شده که به خاطر ساخت بسته‌های بسیار باکیفیت مانند Buzz Lightyear DLC شناخته می‌شوند.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین آثار انیمیشنی مخصوص بزرگسالان در سال ۲۰۲۱انتخاب‌هایی عالی برای بچه‌های ریش دار
معرفی بهترین آثار انیمیشنی مخصوص بزرگسالان در سال ۲۰۲۱


Top 10: دلایل مسخره بازی سازها برای شکست بازیشون!

تماشا از کانال یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا