بازی

شایعه: بازی The Last of Us Part 3 توسط ناتی داگ در دست ساخت قرار دارد

شایعه: بازی The Last of Us Part 3 توسط ناتی داگ در دست ساخت قرار دارد

همانطور که انتظار می‌رود، ظاهرا استودیو ناتی داگ روی بازی لست آو آس ۳ (The Last of Us Part 3) کار می‌کند و نیل دراکمن (Neil Druckmann) کارگردانی آن را برعهده دارد.

پس از انتشار The Last of Us Part 2 شایعات زیادی درباره دیگر پروژه‌های این استودیو به گوش ما رسیده است. پس از بازسازی نسخه اول، این توسعه دهنده تمرکز خود را روی یک بازی چندنفره مستقل از این سری قرار داده که احتمالا در سال ۲۰۲۳ به بازار منتشر می‌شود. یک شایعه جالب دیگر نیز به یک آی‌پی جدید اشاره می‌کند که یک بازی فانتزی است. 

مطلب پیشنهادی:آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟یک بررسی منصفانه!
آیا سرویس PS Now ارزش خرید دارد؟

اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که به ساخت بازی The Last of Us Part 3 توسط نیل دراکمن اشاره دارد. این شایعه از سوی یکی از کاربران توییتر به نام ViewerAnon منتشر شده است. این لیکر چندی پیش به حضور اشلی جانسون در نقش مادر الی در سریال The Last of Us اشاره کرده بود و این موضوع اعتبار بیشتر به این شایعه می‌بخشد.

بازی Last of Us 3

این لیکر در ادامه اعلام کرده که The Last of Us Part 3 پس از پروژه چندنفره Factions به بازار منتشر می‌شود. او باور دارد که یکی دیگر از استودیوهای فرست پارتی سونی روی سری Uncharted کار می‌کند و در حال حاضر اطلاعاتی از پروژه فانتزی ناتی داگ نیز در اختیارش نیست. 

پورت پی‌سی The Last of Us Part 1 در تاریخ ۳ مارس ۲۰۲۳ (۱۲ اسفند ۱۴۰۱) به بازار عرضه می‌شود. سریال The Last of ‌Us نیز در تاریخ ۱۵ ژانویه (۲۵ دی) از HBO و HBO Max پخش خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghostwire: Tokyoتوکیو در تصرف گربه‌ها و بلیبوردهای نئونی
بررسی بازی Ghostwire: Tokyo


بازی های ویدیویی چه نقشی در تربیت بچه‌ها دارند؟

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا