بازی

بازی جدیدی از ارباب حلقه‌ها در دست ساخت است

بازی جدیدی از ارباب حلقه‌ها در دست ساخت است

بازی جدید ارباب حلقه ها (Lord of the Rings) با همکاری دو استودیو Private Division و Weta Workshop در دست ساخت قرار دارد.

Private Division ناشر بازی‌هایی از جمله The Outer World و OlliOlli World در توییتر خود اعلام کرد بازی جدیدی که داستان آن در دنیای سرزمین میانه (Middle-Earth) «جی. آر. آر. تالکین» روایت می‌شود را منتشر خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:تحلیل شخصیت سائورون در سه‌گانه ارباب حلقه‌هاآیا ابرشرور تالکین فقط یک چشم آتشین است؟
تحلیل شخصیت سائورون در سه‌گانه ارباب حلقه‌ها

بازی جدید ارباب حلقه ها با همکاری شرکت مستقر در نیوزیلند Weta Workshop ساخته خواهد شد که در زمینه جلوه‌های ویژه فعالیت دارد و همچنین تعداد از مدل‌های مورد استفاده در سه‌گانه پیتر جکسون را ارائه کرده است. از جمله این مدل‌ها می‌توان به Mumakil‌های عظیم‌الجثه (موجودات بزرگی که شبیه فیل بودند)، شهرهای ریوندل، اسگیلیات (Osgiliath) و میناس تیریت (Minas Tirith)، برج سائورون و مجسمه‌های الندیل و ایسیلدور در آرگونات اشاره کرد.

Weta Workshop در سال ۲۰۱۴ یک استودیو بازی‌سازی تاسیس کرد. نوامبر گذشته نیز فاش شد که تیم آن‌ها در حال کار روی یک بازی مربوط به یک IP بزرگ است، بنابراین می‌توان انتظار داشت که در آن زمان به بازی ارباب حلقه‌ها اشاره شده باشد.

ارباب حلقه ها

با این حال، اطلاعات بسیار کمی در مورد این بازی وجود دارد. Private Division همچنین توضیح می‌دهد که Middle-Earth Enterprises که حقوق مربوط به این اثر را کنترل می‌کند، مجوزهای لازم برای استفاده از آثار ادبی مجموعه را صادر کرده است. علاوه بر این، می‌دانیم که این عنوان در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد و انتظار می‌رود که در سال مالی ۲۰۲۴ عرضه شود.

دیگر بازی سری ارباب حلقه‌ها که The Lord of the Rings: Gollum نام دارد، اخیرا تا چند ماه دیگر تاخیر خورد. داستان The‌ Lord of the Rings: Gollum به موازات اتفاقات فیلم اول ارباب حلقه‌ها یعنی The Fellowship of the Ring اتفاق می‌افتد و یک بازی اکشن نقش‌آفرینی داستان محور است که در آن بازیکنان برای بازیابی حلقه قدرت تلاش می‌کنند.

مطلب پیشنهادی:حلقه‌های قدرت در کامیک کان ۲۰۲۲ | از گران‌ترین سریال تاریخ چه می‌دانیم؟یک حماسه‌ی ماتم‌زده با چاشنی ادای دین به تالکین و پیتر جکسون
حلقه‌های قدرت در کامیک کان ۲۰۲۲ | از گران‌ترین سریال تاریخ چه می‌دانیم؟


گیمر واقعی کیه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا