بازی

شایعه: آی‌پی علمی تخیلی جدید سونی توسط استودیو People Can Fly ساخته می‌شود

شایعه: آی‌پی علمی تخیلی جدید سونی توسط استودیو People Can Fly ساخته می‌شود

بر کسی پوشیده نیست که سونی آی‌پی‌های جدید انحصاری زیادی را در دست ساخت دارد و اگرچه تاکنون جزئیات رسمی زیادی در مورد آن‌ها منتشر نشده، به نظر می‌رسد اطلاعاتی جزئی در مورد یکی از این عناوین منتشر شده است. بازی نقش آفرینی علمی تخیلی و سوم شخص جدیدی که گفته می‌شود توسط یک استودیوی خارجی در حال توسعه است و تیم اروپایی داخلی سونی در XDev به آن‌ها کمک می‌کند.

در حالی که لیک‌های ابتدایی در مورد این استودیوی خارجی اطلاعاتی نداشت و گزینه‌ای مطرح نشده بود، به نظر می‌رسد که اکنون جزئیاتی از آن فاش شده است. آنطور که توسط یکی از کاربران در ResetEra مشاهده شده، به نظر می‌رسد در ویدئوی مختصر گیم‌پلی پیش-آلفای این بازی که چند روز پیش لو رفت، عبارت «RED» در گوشه پایین سمت راست مشاهده می‌شود.

مطلب پیشنهادی:کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]کنسول‌های بازی به پایان خود نزدیک می‌شوند
کنسول های بازی قراره از بین برن! [تماشا کنید]

چرا این موضوع مهم است؟ زیرا همانطور که مشخص شده، در سال ۲۰۲۱ استودیو People Can Fly – استودیوی سازنده Bulletstorm، Gears of War: Judgment و Outriders – تایید کرده بود روی پروژه‌ای با نام رمزی «RED» کار می‌کند که در آن زمان در مرحله توسعه مفهوم قرار داشت.

سونی

People Can Fly در فضای علمی-تخیلی با کسب شوتر سوم شخص غریبه نیست، بنابراین همکاری این استودیو با سونی در قالب یک IP جدید با عناصر مشابه، چندان عجیب نخواهد بود. البته تا زمانی که یک اطلاعیه رسمی برای تایید یا رد هر یک از این جزئیات اعلام نشود، بهتر است منتظر آینده بمانیم.

در نوامبر ۲۰۲۰، استودیو People Can Fly فاش کرد که در آن زمان دو پروژه اعلام نشده در دست ساخت دارد، یکی با مشارکت اسکوئر انیکس و دیگری با همکاری تیک-تو اینتراکتیو. با این حال، در شهریور ماه امسال اعلام شد که Take-Two قرارداد خود را فسخ کرده و پروسه ساخت بازی مورد بحث – Project Dagger – اکنون توسط خود استودیو پیش می‌رود.

مطلب پیشنهادی:۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانیدهر ارزانی بی‌حکمت نیست!
۴ نکته که باید قبل از خرید کنسول‌های دیجیتال بدانید


داستان نینجا؛ از عرش به فرش با تمام سرعت

داستان نینجا
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا