بازی

از حالت‌های گرافیکی Hogwarts Legacy برای کنسول‌ها رونمایی شد

از حالت‌های گرافیکی Hogwarts Legacy برای کنسول‌ها رونمایی شد

استودیو بازی سازی برادران وارنر به تازگی از جزئیات حالت‌های گرافیکی بازی Hogwarts Legacy روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس رونمایی کرد.

مطلب پیشنهادی:۵ خط داستانی دنیای جادوگری هری پاتر که پتانسیل ساخت فیلم دارنداز فیلم‌های ورزشی تا تاریخی در دنیای هری پاتر
۵ خط داستانی دنیای جادوگری هری پاتر که پتانسیل ساخت فیلم دارند

به واسطه جدیدترین به‌روزرسانی وبسایت بازی هاگوارتز لگسی، اعلام شد که این اثر چند حالت گرافیکی مختلف مثل برتری کیفیت که به صورت ۳۰ فریم اجرا می‌شود و حالت برتری عملکرد که نرخ ۶۰ فریم برثانیه را هدف می‌گیرد، اجرا خواهد شد.

علاوه‌بر دو مورد فوق، این بازی دارای حالتی ویژه برای تلویزیون‌هایی با قابلیت VRR (مختصر شده Variable Refresh Rate یا نرخ فریم متغییر) خواهد بود تا علاوه‌بر رزولوشن بالا، نرخ فریمی روان‌تر از ۳۰ را ارائه دهد. همچنین ساعاتی پیش برادران وارنر از سیستم مورد نیاز برای اجرای این اثر روی پی‌سی نیز رونمایی کردند که می‌توانید از طریق این لینک از جزئیات آن مطلع شوید.

بازی Hogwarts Legacy

گفتنی است که حالت کیفیت، رزولوشن 4K را هدف می‌گیرد، گرچه احتمال می‌رود این رزولوشن نیتیو نباشد و با استفاده از متدهای پیشرفته ارتقای تصویر به آن برسد. (مشخص نیست نسخه Series S از چه رزولوشنی پشتیبانی می‌کند) همچنین مشخص نیست حالت ۶۰ فریم در چه رزولوشنی اجرا شود اما احتمالاً مثل سایر عناوین، رزولوشن آن در حوالی 1440p بچرخد.

  • صداپیشگان بازی Hogwarts Legacy معرفی شدند

علاوه‌بر این موارد، درحالی که به طور رسمی پشتیبانی از رهگیری پرتو در هاگوارتز لگسی اعلام نشده است، اما در سیستم پیشنهادی نسخه پی‌سی این اثر کارت گرافیک‌هایی پیشنهاد شده که باعث شک و شبهاتی بین طرفداران شده که این اثر که روی موتور آنریل ۴ نیز توسعه یافته، به شکلی از Ray Tracing پشتیبانی می‌کند و احتمال دارد که نسخه کنسولی بازی فاقد آن باشد.

در ابتدا قرار بود تا این عنوان سال ۲۰۲۱ منتشر شد، اما پس از آن تا سال ۲۰۲۲ و سپس تا اوایل سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد. اکنون نسخه‌های پی‌سی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس Hogwarts Legacy قرار است در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۲۳ (۲۱ بهمن) منتشر شوند. سپس این بازی در ۴ آوریل برای PS4 و Xbox One و در ۲۵ جولای Nintendo Switch عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Gotham Knightsدر سایه شوالیه تاریکی
بررسی بازی Gotham Knights


داستان نینجا؛ از عرش به فرش با تمام سرعت

داستان نینجا
با کلیک روی تصویر از یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا