بازی

فروش بازی Sifu در سراسر جهان از مرز ۲ میلیون نسخه گذشت

فروش بازی Sifu در سراسر جهان از مرز ۲ میلیون نسخه گذشت

شرکت Kepler Interactive که بازی‌های Sifu و Scorn را در سال ۲۰۲۲ منتشر کرد، درآمدی بیش از ۵۰ میلیون دلار در اولین سال فعالیت خود داشته است.

در حالی که عناوین ذکر شده «عرضه‌های بسیار موفقی» داشتند، بازی Sifu به تازگی نقطه عطف جدیدی را در زمینه فروش رقم زده و پیش از انتشار برای ایکس باکس و استیم در تاریخ ۲۸ مارس، فروش آن از مرز ۲ میلیون نسخه در سراسر جهان گذشته است.

مطلب پیشنهادی:مقایسه گیم پس و پلی استیشن پلاس جدیدرقابت پلی استیشن و ایکس باکس از همیشه نزدیکتر!
مقایسه گیم پس و پلی استیشن پلاس جدید

Kepler چندین همکاری تجاری جدید برای سال ۲۰۲۳ و پس از آن اعلام کرده است، از جمله سرمایه‌گذاری در The Gentlebros، استودیوی مستقر در سنگاپور که سازنده بازی Cat Quest محسوب می‌شود.

این شرکت در ساخت نسخه‌های بعدی با استودیو همکاری خواهد کرد و در عین حال «تخصص ارزشمندی در فضای بازی‌های موبایلی» ارائه می‌دهد. از سوی دیگر یک همکاری در انتشار جهانی با استودیو Sandfall مستقر در مونپلیه نیز معرفی شده که اولین بازی آن‌ها یک عنوان «ماجراجویی، حماسی، تک نفره و روایت‌محور» خواهد بود.

Sifu

Sifu همراه با عرضه روی Xbox One، Xbox Series X/S و PC از طریق استیم، آپدیت محتوایی جدیدی تحت عنوان Arenas نیز دریافت خواهد کرد.

با ۹ مکان جدید و ۴۵ چالش بی‌رحمانه که در ۵ حالت قابل بازی کردن خواهد بود، اکسپنشن Arenas حدود ۱۰ ساعت گیم‌پلی به این عنوان محبوب اضافه خواهد کرد.

سیفو ابتدا برای پلی استیشن ۴ و ۵ و پی‌سی از طریق فروشگاه اپیک گیمز در بهمن ماه منتشر شده بود. همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم، این عنوان روز ۲۸ مارس (۸ فروردین ۱۴۰۲) برای کنسول‌های ایکس باکس و استیم، و سپس در آبان ۱۴۰۲ برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:راهنمای ساخت اکانت استیم و خرید بازی در آنچرا تا ابد مدیون Valve خواهیم بود؟
راهنمای ساخت اکانت استیم و خرید بازی در آن


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا