بازی

تعداد بازیکنان همزمان CS:GO به بیش از ۱.۴ میلیون نفر رسید

تعداد بازیکنان همزمان CS:GO به بیش از ۱.۴ میلیون نفر رسید

همزمان با شایعاتی که درباره کانتر استرایک ۲ شنیده می‌شود، CS:GO یک بار دیگر رکورد قبلی تعداد بازیکن همزمان خود که ۱.۳۲۰.۲۱۹ نفر بوده را شکست. رکورد جدید بازی، ۱.۴۲۰.۱۸۳ بازیکن همزمان است که انتظار می‌رود در صورت تحقق شایعات، این تعداد افزایش پیدا کند.

در اوایل ماه مارس، ارجاعاتی به کانتر استرایک ۲ در به‌روزرسانی‌های درایور انویدیا یافت شد که نشان می‌دهد Valve ممکن است در آین نزدیک این بازی را معرفی کند. از آن زمان، شایعات بیشتری درباره این عنوان منتشر شده است.

مطلب پیشنهادی:‌۱۰ مورد از لذت‌بخش‌ترین لحظاتی که در دنیای بازی کلش آف کلنز می‌توانید تجربه کنیدلذت‌هایی ساده، اما دوست داشتنی
‌۱۰ مورد از لذت‌بخش‌ترین لحظاتی که در دنیای بازی کلش آف کلنز می‌توانید تجربه کنید

تعداد بازیکنان همزمان CS:GO به بیش از ۱.۴ میلیون نفر رسید - lastech

CS:GO همیشه یک بازی محبوب بوده و بازیکنان ثابت خود را داشته است و محبوبیت آن در طول سال‌ها افزایش یافته است. در سال ۲۰۲۰، به دلیل همه‌گیری کرونا و حضور مردم در خانه‌ها به دلیل قرنطینه، حدود ۱.۳۰۰.۰۰۰ بازیکن همزمان را برای این بازی شاهد بودیم، اما شایعات مربوط به کانتر استرایک ۲ ظاهرا باعث افزایش علاقه به بازی شده است.

در مورد سایر بازی‌های استیم، تقریبا هیچ عنوان دیگری با CS:GO قابل مقایسه نیست. DOTA 2 در حال حاضر با ۷۵۰ هزار بازیکن همزمان در جایگاه دوم قرار دارد که تقریبا تعداد بازیکنان همزمان آن نصف CS:GO است. بازی‌های دیگری مانند PUBG: Battlegrounds نیز اعداد بزرگ‌تری را به خود اختصاص داده‌اند (رکورد پابجی ۳.۲۵۷.۲۴۸ بازیکن همزمان است) اما ظاهرا هیچ عنوانی به CS:GO نزدیک نشده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Goat Simulator 3ابزار خیمه‌شب بازی بزهای آشوب افکن!
بررسی بازی Goat Simulator 3


تا عرضه استارفیلد سراغ چه بازی‌هایی برویم؟ 

تعداد بازیکنان همزمان CS:GO به بیش از ۱.۴ میلیون نفر رسید - lastech
با کلیک روی تصویر از کانال یوتوب lastech تماشا کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا