بازی

بازیکنان Diablo 4 از رابط کاربری بازی ناراضی هستند

بازیکنان Diablo 4 از رابط کاربری بازی ناراضی هستند

فاز بتای Diablo 4 به تازگی آغاز شده و بازیکنان مشتاقانه به دنیای Sanctuary هجوم آوردند تا ببینند آخرین نسخه این فرنچایز چه چیزی برای ارائه کردن دارد، اما ظاهرا رابط کاربری آن به مذاق بسیاری از طرفداران خوش نیامده است.

بسیاری از طرفداران ظاهر نوستالژیک رابط کاربری Diablo 2 را دوست دارند، در حالی که دیگران طراحی مجدد و شیک Diablo 3 را ترجیح می‌دهند. اگرچه بلیزارد در مورد Diablo 4 و دنیای Sanctuary اطلاعات زیادی را منتشر کرده بود، اما رابط کاربری تاکنون مخفی مانده بود.

ستون‌های کلیدی بازی دیابلو همیشه گیم‌پلی و اتمسفر آن بوده و اگرچه بسیاری از طرفداران اتفاق نظر دارند که بلیزارد این جنبه‌ها را در Diablo 4 تکرار کرده، اما به‌ظر می‌رسد که مشکلات اصلی حول طراحی سیاه‌چال‌ها و همچنین رابط کاربری است.

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

بحثی که توسط GoofyMTG در ساب‌ردیت رسمی دیابلو ایجاد شده، در مورد عدم استفاده سازندگان از فونت نمادین سری به جای فونت Arial معمولی است. این تاپیک به سرعت از نقطه بحث اولیه خود عبور کرد و به نقد گسترده‌تری از رابط کاربری Diablo 4 تبدیل شد.

بسیاری از بازیکنان مانند cubes158 به نقص‌های موجود در طراحی رابط کاربری فعلی اشاره کردند. از یک فونت غیرقابل توجه که با زیبایی‌شناسی بازی در تضاد است تا دکمه‌ها و متن‌های بیش از حد بزرگ، رابط کاربری در قسمت چهارم با حجم زیادی از فضای تلف شده و عدم قابلیت شخصی‌سازی، ناکارآمد به‌نظر می‌رسد.

ظاهرا بخش تجربه کاربری از کمبود گزینه‌های منطقی نیز رنج می‌برد، با توجه به اینکه Diablo 4 به بازیکنان اجازه می‌دهد تا همه آیتم‌ها را با کلیک یک دکمه خرد کنند، اما گزینه‌ای برای فروش همزمان همه آیتم‌ها ارائه نمی‌دهد.

سایر شکایات فهرست شده عبارتند از: ناتوانی در انتخاب روش مرتب‌سازی لوت، فهرست کوئست خیلی مختصر در منوی حاشیه‌ای نقشه و منوی چالش‌هایی که نیازمند یک طراحی فشرده‌تر است.

Diablo 4

بازیکنانی که با دوستان خود در یک Clan بازی می‌کنند نیز ممکن است در تنظیم چت‌باکس بازی که در پایین سمت راست قرار دارد، مشکل پیدا کنند، بدون اینکه امکان تغییر مکان آن برای مطابقت بهتر با ترجیحات شخصی وجود داشته باشد.

پایه و اساس ساخته شده توسط بلیزارد برای Diablo 4 مطمئنا پتانسیل بسیار بالایی دارد، اما بازیکنان ممکن است مدتی طول بکشد تا به رابط کاربری آن عادت کنند. در حال حاضر سازندگان عمدتا روی رفع مشکلات سرور و باگ‌ها تمرکز کرده‌اند و باید امیدوار بود تا زمان لانچ نگاهی به رابط کاربری آن نیز داشته باشند.

Diablo 4 در تاریخ ۶ ژوئن (۱۶ خرداد ۱۴۰۲) برای پی‌سی پلی اسیتشن ۴، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین هیروهای اورواچ ۲سوگلی‌های بلیزارد!
معرفی بهترین هیروهای اورواچ ۲


چطوری پی سی گیمینگ رو تمیز کنیم؟

تمیز کردن پی سی گیمینگ

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا