بازی

دانکی از اولین بازی کمپانی خود رونمایی کرد

دانکی از اولین بازی کمپانی خود رونمایی کرد

جیسن گسترو (Jason Gatrow) یا همان دانکی (Dunkey) یوتیوبر معروف از جدیدترین بازی کمپانی شخصی خود یعنی Bigmode رونمایی کرد.

شرکت Bigmode که با هدف انتشار آثار مستقل به بازاز تاسیس شده است، طبق اعلام رسمی، عنوان Animal Well که یک اثر مترویدوینیا محسوب می‌شود را برای پلی استیشن ۵ و پی سی منتشر می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Strayبه دعای گربه سیاه بارون نمیاد… اما گربه نارنجی چطور؟
بررسی بازی Stray

بازی Animal Well در فوریه سال ۲۰۲۲ در بلاگ رسمی پلی استیشن به عنوان یکی از هفت اثر مستقلی که برای کنسول‌های شرکت سونی منتشر می‌شوند معرفی شده بود. «انیمال ول» که توسط استودیو Shared Memory ساخته می‌شود، بازیکنان را در هزارتویی متصل و عمیق قرار می‌دهد تا به حل رمز و رازها و کشف معماهای آن بپردازند.

براساس صحبت‌های دانکی در زمان معرفی شرکت بیگ مد در سپامبر سال ۲۰۲۲، او از تماشای وضعیت صنعت بازی از یک گوشه خسته شده بود و معتقد بود که می‌تواند با توجه به ارتباطات و مهارت‌هایی که در زمینه نقد بازی‌ها دارد، به انتشار و عرضه آثار مستقل کمک کند.

گسترو که انتشارات بیگ مد را به همراه همسر خود تاسیس کرده است، در کانال یوتیوب خود درحال حاضر بیش از ۷ میلیون سابسکرایبر دارد و در توییتر نیز بیش از ۱.۳ میلیون نفر او را دنبال می‌کنند. دانکی بیش از ۱۱ سال در یوتیوب فعالیت داشته و حوزه فعالیت و دلیل اصلی محبوبیت او، کوبیدن بازی‌های ضعیف است، از این رو معتقد است با تاسیس این شرکت می‌تواند به دیده شدن بازی‌هایی که از آن‌ها به عنوان «جواهر مخفی» یاد می‌شود در بین دریایی از آثار معمولی کمک کند.

البته تاسیس این استودیو با موجی از نظرهای منفی نیز همراه بوده و برخی آن را یک شوخی بی‌مزه خواندند. به طور مثال Danny O’ Dwyer، خالق شرکت تهیه مستند Noclip در این زمینه افزود:

ما باید این تفکر که چون درباره یک بازی نظر می‌دیم، پس حرفمون اعتبار زیادی داره رو بیخیال شیم. صرفاً دونستن یک سری از موارد باعث آگاهی پیدا کردن کامل ما نسبت به روند توسعه بازی‌ها نمی‌شه.

Danny O’ Dwyer

مطلب پیشنهادی:بازی Somerville جا پای شاهکارهایی مثل اینساید و لیمبو می‌گذارداستادان قصه‌گویی بصری
بازی Somerville جا پای شاهکارهایی مثل اینساید و لیمبو می‌گذارد


چرا کانتر استرایک هنوز خوب است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا