بازی

پیش درآمد داستانی Portal ریمستر می‌شود

پیش درآمد داستانی Portal ریمستر می‌شود

ماه گذشته بازی Portal به لطف فناوری و ابزار جدید شرکت Nvidia ریمستر شد و به ویژگی‌هایی همچون رهگیری پرتو و بافت‌های جدید مجهز شد.

درحالی که این به‌روزرسانی صرفاً تعدادی ایستر اگ به پورتال اضافه کرد و تغییری در گیمپلی یا مراحل آن ایجاد نکرده است، اما به واسطه بافت‌های جدید و نورپردازی مدرن، آن را به تجربه کاملاً جدیدی تبدل کرده است.

مطلب پیشنهادی:بررسی کامپیوتر گیمینگ استیم دکبا پی‌سی گیمینگ همراه ولو آشنا شوید
بررسی کامپیوتر گیمینگ استیم دک

طرفداران سخت در تلاش هستند تا پیش از عرضه رسمی ابزار RTX Remix، ویژگی‌های این نرم افزار را از Portal with RTX استخراج نموده و به بازی‌های قدیمی‌تر بیافزایند و در این بین، انویدیا نیز برای نمایش توانایی‌های این ابزار از عنوان جدیدی به اسم Portal: Prelude RTX رونمایی کرد.

این بازی که در اواخر دهه ۲۰۰۰ منتشر شد، به لطف مادسازها ساخته شده بود و تولد GLaDOS، دشمن اصلی و هوش مصنوعی قاتل شرکت Aperture Science را نشان می‌دهد. طبق گزارش PCGamesN، خالق اصلی این ماد Nicolas Grevet درکنار David Driver-Gomm خالق ماد Raising the Bar: Redux for Half-Life 2: Episode Two  درحال همکاری با Nvidia هستند تا Perlude را بازسازی کنند.

  • Portal with RTX یا یک ریمستر باورنکردنی!

گفتنی است که مشابه نسخه اصلی، Portal: Perlude RTX برای تمامی دارندگان پورتال رایگان خواهد بود و از طریق ModDB یا Nexus Mods در آینده‌ای نزدیک در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین درصورتی که این سوال برای شما پیش آمده که چرا خبری از Portal 3 نمی‌شود، مدتی پیش برخی از نویسندگان اصلی سری درباره ایده‌های خود برای نسخه سوم صحبت کرده بودند اما هنوز داستانی برای این بازی نوشته نشده است.

مطلب پیشنهادی:تازه‌های رویداد CES 2022 برای گیمرهاتازه‌ترین اخبار تکنولوژی در رویداد سالیانه CES 2022
تازه‌های رویداد CES 2022 برای گیمرها


چرا کانتر استرایک هنوز خوب است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا