بازی

تاریخ اکران فیلم ترسناک The Nun 2 مشخص شد

تاریخ اکران فیلم ترسناک The Nun 2 مشخص شد

فیلم راهبه 2 (The Nun 2) یکی از اسپین‌آف‌های فرانچایز احضار یا همان The Conjuring است که برادران وارنر به تازگی از تاریخ اکران آن رونمایی کرده است. به این ترتیب طرفداران می‌توانند در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۷ شهریور ۱۴۰۲) منتظر بازگشت بونی آرونز به نقش راهبه در دنباله The Nun باشند.

مطلب پیشنهادی:۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنندتزریق آدرنالین به مخاطب تشنه هیجان
۵۰ فیلم اکشن که هیجان را به رگ‌هایتان تزریق می‌کنند

وارنر در مراسم CinemaCon 2022 از ساخت دنباله فیلم راهبه خبر داد و از آن زمان تاکنون جزییات بیشتری منتشر نشده بود. فیلم اول راهبه در سال ۲۰۱۸ اکران شد و با توجه به بودجه ۲۲ میلیون دلاری خود موفق شد به فروش بسیار خوب ۳۶۵ میلیون دلاری برسد، بنابراین انتظار می‌رفت که دنباله آن نیز ساخته شود.

فیلم راهبه 2

مایکل چاوز که پیش از این فیلم احضار 3 یا همان The Conjuring: The Devil Made Me Do It را ساخته، برای کارگردانی فیلم راهبه 2 انتخاب شده و آکیلا کوپر به عنوان نویسنده در کنار او همکاری خواهد کرد. وی تجربه زیادی در کارهای تلویزیونی دارد و پیش از این نویسندگی و تهیه‌کنندگی سریال لوک کیج نتفلیکس و Star Trek: Strange New Worlds را برعهده داشته است.

فرانچایز احضار شامل اسپین‌آف‌های بیشتری مانند The Crooked Man خواهد بود؛ شخصیتی که نخستین بار در فیلم احضار ۲ معرفی شده بود. چند فیلم آنابل نیز در این فرانچایز وجود دارد که عملکرد بسیار خوبی در گیشه داشته‌اند.

مطلب پیشنهادی:۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنندشاهکارهایی که مرز سن و سال را کنار زدند
۲۸ فیلم و انیمیشن خانوادگی که بزرگسالان با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنند


تماشا کنید: چطوری بازی‌ها شما رو گول می‌زنن؟

تماشا از کانال یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا