بازی

فروش جهانی فیلم M3GAN در اولین آخر هفته به ۴۵ میلیون دلار رسید

فروش جهانی فیلم M3GAN در اولین آخر هفته به ۴۵ میلیون دلار رسید

جدیدترین فیلم ترسناک سینما با حضور یک عروسک وحشتناک، M3GAN، با بالا گرفتن تبلیغات و حضور مداوم در صفحات شبکه‌های اجتماعی تا اولین روز اکران خود در ۶ ژانویه، اینترنت را به تسخیر خود در آورده بود.

در حالی که یک کمپین بازاریابی بزرگ حضور مردم در سینماها را تضمین نمی‌کند، M3GAN ثابت کرد که تماشاگران همچنان به عروسک‌های آدمکش علاقه دارند. زیرا این فیلم در اولین آخر هفته اکران در باکس آفیس جهانی، فروش بی‌نظیری را تجربه کرد. این اثر با فروش قابل توجه ۳۰.۲ میلیون دلار در داخل آمریکا و ۱۴.۸ میلیون دلار در سطح بین المللی، در هفته اول به مجموع فروش جهانی ۴۵ میلیون دلار رسید.

این فیلم در ۳۵۰۹ سینما در سراسر آمریکای شمالی نمایش داده شد و در واقع تعطیلات آخر هفته را با شکست دادن Avatar: The Way of Water در باکس آفیس روز جمعه با فروش ۱۱.۷ میلیون دلاری آغاز کرد و آواتار در چهارمین هفته اکران خود ۱۱.۴ میلیون دلار فروش کرد.

مطلب پیشنهادی:۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنندبهترین اسرار قتل در تمام دوران
۳۵ فیلم معمایی که شم کارآگاهیتان را فعال می‌کنند

در حالی که فیلم پرفروش جیمز کامرون رتبه اول جدول باکس آفیس در آخر هفته را حفظ کرد، M3GAN در جایگاه دوم قرار گرفت و Puss in Boots: The Last Wish ساخته‌ی جدید استودیو دریم‌ورکس را از جایگاهی که در دو هفته گذشته در اختیار داشت، کنار زد و این انیمیشن را به مقام سوم رساند.

M3GAN

این یک آمار فروش فوق‌العاده برای فیلم ترسناک با بودجه ساخت ۱۲ میلیون دلاری است که پیش‌بینی می‌شد با ۱۷ تا ۲۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی افتتاح شود. کمپین رسانه‌ای فیلم که شامل امکان چت با عروسک در توییتر می‌شد، قطعاً آن را تا حد ممکن در مقابل دیدگان بسیاری قرار داد، اما به نظر می‌رسد که این فیلم با نقدهای قوی و تبلیغات شفاهی، موفقیت بزرگی به دست آورده است.

M3GAN در حال حاضر دارای امتیاز بسیار بالایی در Rotten Tomatoes است و این فیلم با ۱۶۱ نقد و بررسی، رضایت ۹۴ منتقد را به دست آورده است. آلیس واکس از Collider به مگان نمره A- داد و آن را تحسین کرد و گفت که این اثر در سال ۲۰۲۳ سطح بالایی را برای فیلم‌ها تعیین کرده است. یک عنوان عجیب و غریب که به طور سنتی ترسناک نیست، اما از نظر وجودی ترسناک است.

مطلب پیشنهادی:10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجوحل معما و گنج یابی به سبک ماجراجویی
10 فیلم اکشن درباره باستان شناسان ماجراجو


چرا کانتر استرایک هنوز خوب است؟

تماشا از یوتیوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا