بازی

ناشر GTA به ساخت بازی فوتبال با همکاری فیفا تمایل دارد؟

ناشر GTA به ساخت بازی فوتبال با همکاری فیفا تمایل دارد؟

استراوس زلنیک، مدیرعامل تیک تو (Take-Two) که ناشر سری بازی GTA محسوب می‌شود، به تازگی در مورد برند فیفا صحبت کرده و در عین حال در رابطه با اینکه آیا به دنبال جدایی فیفا از الکترونیک آرتز (EA)، آن‌ها به همکاری با سازمان جهانی فوتبال علاقه دارند یا خیر، پاسخ مستقیمی نداد.

فیفا و EA هفته گذشته فاش کردند که پس از انتشار آخرین بازی مشترکشان در اواخر سال جاری، به همکاری تقریبا ۳۰ ساله خود پایان می‌دهند.

مطلب پیشنهادی:نقد فیلم King Richard – یک درام خانوادگی متفاوت و شادآیا ویل اسمیت بالاخره به حق خود خواهد رسید؟
نقد فیلم King Richard – یک درام خانوادگی متفاوت و شاد

الکترونیک آرتز سری EA Sports FC را در سال ۲۰۲۳ معرفی خواهد کرد. از طرف دیگر سازمان فیفا در حال گفتگو با ناشران پیشرو بازی، شرکت‌های رسانه‌ای و سرمایه‌گذاران برای ساخت یک بازی شبیه‌ساز فوتبال برای سال ۲۰۲۴ هستند که به طور مستقیم با سری بازی‌های جدید EA به رقابت می‌پردازد.

ناشر جی‌تی‌ای در حال حاضر با لیگ‌های NBA، WWE، NFL و PGA مشارکت دارد و IGN از زلنیک پرسید که آیا مایل هستند مجوز فیفا (FIFA) را به فهرست بازی‌های ورزشی خود اضافه کند یا خیر. او پاسخ داد:

ما قطعا به گسترش فرصت‌های خود در ورزش علاقه‌مند هستیم و فیفا دارای یک برند عالی و قدرت باورنکردنی است، اما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای بحث کردن در این باره نداریم.

زلنیک در پاسخ به همین سوال در جریان جلسه درآمد مالی تیک تو در روز دوشنبه گفت:

خب، ما متوجه شدیم [که مجوز فیفا برای تصاحب کردن در دسترس قرار دارد] و همیشه تمایل داریم در مورد کسب و کار خود باملاحظه و اندیشمند عمل کنیم. در رابطه با ایجاد تجارت ورزشی خود هیجان‌زده هستیم و در حال حاضر حرف دیگری برای گفتن نداریم.

ساخت بازی فیفا توسط ناشر GTA

جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، هفته گذشته در بیانیه‌ای گفت:

من به شما اطمینان می‌دهم که تنها بازی معتبر و واقعی که نام فیفا را با خود به همراه دارد، بهترین بازی موجود برای گیمرها و طرفداران فوتبال خواهد بود.

نام فیفا، تنها عنوان جهانی و اصلی است. FIFA 23، FIFA 24، FIFA 25 و FIFA 26، و غیره – عبارت ثابت و همیشگی نام فیفا است و برای همیشه باقی می‌ماند و بهترین خواهد بود.

هنوز جزئیاتی درباره این بازی‌ها اعلام نشده و باید منتظر اخبار بیشتر باشیم. همچنین الکترونیک آرتز قصد دارد در تابستان پیش‌رو جزئیات بیشتری درباره EA Sports FC به اشتراک بگذارد که گفته می‌شود لایسنس‌های خود را حفظ خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی:هت‌تریک در برابر فوتبال برتر: برنده رقابت مزدک میرزایی و محمدحسین میثاقی کیست؟کدام برنامه فوتبالی در جذب مخاطب موفق عمل کرد؟
هت‌تریک در برابر فوتبال برتر: برنده رقابت مزدک میرزایی و محمدحسین میثاقی کیست؟


جعبه گشایی Huawei Nova 9 SE

تماشا از آپارات lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا