بازی

دسترسی اولیه Kerbal Space Program 2 با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند

دسترسی اولیه Kerbal Space Program 2 با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند

فاز دسترسی اولیه بازی Kerbal Space Program 2 در استیم با مشکلات و باگ‌های عملکردی بی‌شماری عرضه شده که بازیکنان خود را ناراضی کرده است.

مشکلات از هفته گذشته و با اعلام مشخصات سیستم توصیه شده برای اجرای شبیه‌ساز فضایی آغاز شد. به طور خلاصه باید گفت حتی حداقل سیستم موردنیاز آنقدر بالا بود که اکثر مردم قادر به اجرای آن نبودند.

مطلب پیشنهادی:با پول استیم دک چه چیزهایی می‌توانیم بخریم؟
با پول استیم دک چه چیزهایی می‌توانیم بخریم؟

بسیاری از بازیکنان بر این باور بودند که سیستم مورد نیاز Kerbal Space Program 2 چندان سختگیرانه نخواهد بود، زیرا قسمت اول آنچنان سیستم قوی‌ای نمی‌خواست. اکنون مایکل لورنو، سرپرست انجمن، در پست جدید وبلاگ استیم توضیحاتی در این باره ارائه کرده:

اول از همه، باید به خاطر نحوه ارائه اولیه مشخصات سخت‌افزاری عذرخواهی کنیم. برای بسیاری از شما گیج‌کننده و ناراحت‌کننده بود و اکنون می‌خواهیم شفاف‌سازی کنیم.

این اثر مطمئناً روی کامپیوترهایی با مشخصات کمتر از حداقل سیستم موردنیاز قابل بازی کردن است، اما چون هیچ دو نفر دقیقاً به یک شکل بازی را انجام نمی‌دهند (و چون یک بازی سندباکس فیزیکی این چنینی، پتانسیل بی‌نهایت را برای بازیکنان ایجاد می‌کند تا هر چیزی بسازند و به هر جایی بروند)، پیش‌بینی تجربه‌ای که هر بازیکن در روز اول خواهد داشت بسیار چالش برانگیز است.

ما فعلا راهکار محافظه‌کارانه را انتخاب کرده‌ایم تا بتوانیم انتظارات بازیکنان را مدیریت کنیم. با پیشرفت بازی، این سیستم موردنیاز را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

Kerbal Space Program

یک روز پس از ارسال این پست، بازی در فاز دسترسی اولیه همراه با شکایات مختلف در مورد عملکرد اجرا و باگ‌های فراوان عرضه شد. در حالی که عناوین دسترسی زودهنگام اغلب در زمان لانچ به پایان راه خود نرسیده‌اند، برخی از طرفداران دریافتند که Kerbal Space Program 2 هنوز با نسخه نهایی فرسنگ‌ها فاصله دارد و بهتر است صبر کنند.

مطلب پیشنهادی:چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟تماشا کنید
چرا بازی‌ها به اندازه‌ی قبل جذاب نیستند؟


چرا بازی‌های بزرگ از ایندی‌ها شکست خوردند؟

تریلر جدیدی از بازی Resident Evil 4 منتشر شد - lastech
برای تماشای ویدیو از طریق یوتیوب lastech، روی تصویر بالا کلیک کنید!

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا