بازی

یکی از شخصیت‌های Death Stranding برای قسمت دوم بازنمی‌گردد

یکی از شخصیت‌های Death Stranding برای قسمت دوم بازنمی‌گردد

بازی Death Stranding 2 اخیراً با نمایش یک تریلر در مراسم The Game Awards 2022 معرفی شد که نشان می‌داد تعدادی از شخصیت‌های اصلی قسمت اول در دنباله‌ی آن نیز حضور خواهند داشت.

بازیگران تازه وارد، ال فنینگ و شیولی کوتسونا که هیدئو کوجیما قبل از رونمایی قسمت دوم آن‌ها را معرفی کرده بود، به بازیگرانی همچون نورمن ریدس، لئا سیدو و تروی بیکر خواهند پیوست. با این حال به نظر می‌رسد حداقل یک شخصیت از بازی اصلی برای ادامه آن باز نخواهد گشت.

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

هارتمن (Heartman) یک شخصیت فرعی در دث استرندینگ بود و در حالی که مدل شخصیت او بر اساس نیکلاس ویندینگ رفن، کارگردان دانمارکی شکل گرفته بود، صداپیشگی این شخصیت توسط دارن جیکوبز انجام شد و به گفته جیکوبز، هارتمن در Death Stranding 2 باز نخواهد گشت.

Death Stranding

آنطور که PlayStation Lifestyle گزارش کرده، جیکوبز اخیراً در توییتر به طرفدارانش اعلام کرد که هیچ نقشی در دنباله‌ی بازی ندارد.

جالب اینجاست که او از آن زمان توییت‌های خود را حذف کرده، بنابراین این احتمال وجود دارد که نقش این شخصیت در Death Stranding 2 هنوز به مرحله اجرا نرسیده است. در هر صورت، به نظر می‌رسد تا بدین لحظه تماسی از طرف Kojima Productions با دارن جیکوبز برای بازگشت دوباره صورت نگرفته است.

روز پنجشنبه کوجیما پروداکشنز اعلام کرد که فیلمی اقتباسی از Death Stranding در دست ساخت است. از طرف دیگر هیدئو کوجیما امیدوار است در سال آینده میلادی اطلاعات بیشتری در مورد بازی کاملا جدیدی که هم‌اکنون در دست ساخت دارد، ارائه کند.

مطلب پیشنهادی:هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌ استیشن پلاس بدانیداین که همونه!
هر آن‌چه باید از فرم جدید پلی‌ استیشن پلاس بدانید


تحلیل مراسم گیم اواردز 2022 و انتخاب بهترین بازی های سال

تماشای ویدیو از یوتوب lastech

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا