بازی

بازی Far Cry 6 GOTY Edition قیمتی باورنکردنی دارد

بازی Far Cry 6 GOTY Edition قیمتی باورنکردنی دارد

یوبیسافت نسخه بازی سال فار کرای ۶ (Far Cry 6 Game of the Year Edition) را منتشر کرده که برای خرید آن باید پول بسیار بیشتری را پرداخت کنید. 

بازی Far Cry 6 Game of the Year Edition با قیمت ۱۲۰ دلار یا ۱۰۰ پوند برای خرید در دسترس قرار دارد. یوبیسافت این نسخه از بازی را در خفا و بدون تبلیغ خاصی در فروشگاه‌های مختلف به فروش می‌رساند. اگر شما از قبل فار کرای ۶ را خریده باشید، با پرداخت ۶۰ دلار دیگر می‌توانید به نسخه بازی سال آن دسترسی پیدا کنید. 

مطلب پیشنهادی:۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنیدخداحافظ والهالا!
۵ بازی مشابه Assassin’s Creed Valhalla که باید بازی کنید

این نسخه از بازی دارای یک گسترش دهنده جدید به اسم Lost Between Worlds است که هنوز برای Far Cry 6 منتشر نشده است. از طرف دیگر شما به تمامی بسته‌های الحاقی و سیزن پس قبلی بازی که روی شخصیت‌های منفی قدیمی این سری تمرکز داشتند نیز دسترسی پیدا خواهید کرد. 

دیگر محتویات نسخه بازی سال فار کرای ۶ شامل Far Cry 3 Blood Dragon Classic Edition و سه پک مختلف از نسخه اصلی این عنوان می‌شود. بازی Far Cry 6 از جنگ‌های چریکی کشور کوبا الهام گرفته و ما را به یارا (Yara)، یک جزیره زیبا ببرد که یک دیکتاتور به نام آنتون کاستیلو (با هنرپیشگی جان‌کارلو اسپوزیتو) بر آن حکم‌رانی می‌کند.

بازی Far Cry 6

شخصیت اصلی فارکرای ۶ دنی روهاس نام دارد که در ابتدای کار قصد خروج از یارا را دارد. با این حال زمانی که مستقیما با اعمال آنتون کاستیلو مواجه می‌شود، تصمیم می‌گیرد با کمک دیگر ساکنین سرزمینش او را از پای درآورد. شما می‌توانید خواندن مقاله «تاریخچه سری فارکرای – دیکتاتور نمی‌خواهیم» با گذشته این فرانچایز بیشتر آشنا شوید.

Far Cry 6 هم‌اکنون روی ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پی‌سی، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ در دسترس قرار دارد.

مطلب پیشنهادی:Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانیداز داستانی جذاب تا قابلیت‌های جدید
Dawn of Ragnarok: هر چیزی که باید درباره جدیدترین بسته الحاقی اساسینز کرید بدانید


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا