بازی

آپدیت جدید Spider-Man Remastered امکان اتصال حساب‌های PSN و استیم را فراهم می‌کند

آپدیت جدید Spider-Man Remastered امکان اتصال حساب‌های PSN و استیم را فراهم می‌کند

آپدیت جدیدی برای نسخه پی‌سی بازی Spider-Man: Remastered منتشر شده که همراه با بهبود برخی عملکردهای بازی، بازیکنان با وجود آن می‌توانند حساب شبکه پلی استیشن خود را به نسخه استیم این بازی متصل کنند.

طبق یادداشت‌های پچ رسمی که از طریق صفحه استیم بازی منتشر شده، به‌روزرسانی امروز Spider-Man: Remastered به بازیکنان اجازه می‌دهد تا حساب‌های استیم و پلی استیشن نتورک خود را به یکدیگر متصل کنند. این کار را فقط از طریق بازی می‌توان انجام داد (و نه استیم) و همچنین Resilient Suit و ابزار Concussive Blast را همراه با ۲ مهارت اضافی به بازیکنان ارائه می‌کند.

مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Strayبه دعای گربه سیاه بارون نمیاد… اما گربه نارنجی چطور؟
بررسی بازی Stray

Insomniac Games همچنین در پست وبلاگ خود توضیح می‌دهد:

همچنین آخرین اخبار، به‌روزرسانی‌ها و پیشنهادات بازی‌های استودیوی پلی استیشن را روی پلتفرم‌های پی‌سی یا کنسول خود دریافت خواهید کرد. اتصال حساب‌ها به یکدیگر اختیاری است و فقط در این شرایط به آیتم‌ها دسترسی خواهید داشت.

Spider-Man: Remastered

پچ جدید بازی را به نسخه ۱.۱۰۰۶.۰۰ تبدیل می‌کند و فقط برای متصل کردن حساب‌های بازیکنان به یکدیگر ارائه نشده است. Insomniac Games همچنین در توضیحات این آپدیت به مواردی از جمله تغییر کیفیت بصری بازتاب‌های ردیابی پرتو، اصلاح‌های بصری برخی سکانس‌های سینمایی خاص بازی در هنگام مشاهده با نسبت تصویر ۳۲:۹ و موارد دیگری اشاره کرده است.

مطلب پیشنهادی:بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌هابه همزادت سلام کن!
بهترین شبیه‌سازهای کنسول‌های قدیمی برای گوشی‌ها


نقد انیمیشن DC League Of Super Pets

تماشا از یوتیوب lastech سینما

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا