بازی

شخصیت جدید بازی Overwatch 2 لو رفت [تماشا کنید]

شخصیت جدید بازی Overwatch 2 لو رفت [تماشا کنید]

بازی اورواچ ۲ (Overwatch 2) از ماه آینده در دسترس قرار می‌گیرد و اکنون هویت یکی از قهرمانان جدید آن لو رفته است.

جانکر کویین (Junker Queen) تنها شخصیت جدید Overwatch 2 نیست و قهرمان دیگر بازی کیریکو (Kiriko) نام دارد. ویدئویی نیز از کیریکو لو رفته که بلیزارد به سرعت آن را از یوتیوب حذف کرد که نشان دهنده اعتبار آن است. نکته جالب دیگر استفاده از آهنگ جانی سیلورهند در سایبرپانک ۲۰۷۷، به عنوان آهنگ موقت انیمیشن معرفی او است.

در این ویدئو یک سری از قابلیت‌های کیریکو را می‌توانید مشاهده کنید و او با طلسم‌هایش می‌تواند یاران خود را التیام ببخشد. با دیگر توانایی او می‌توانید یک محیط برای افزایش قابلیت‌های تهاجمی هم تیمی‌های خودتان به وجود آورید. کیریکو همچنین می‌تواند از چاقوی‌های کونای برای کشتن دشمنانش استفاده کند. این ویدئو در زیر قابل مشاهده است:

Overwatch 2 دارای یک بخش داستانی خواهد بود اما بازیکنان نمی‌توانند پیش از سال ۲۰۲۳ کمپین داستانی آن را تجربه کنند. این داستان از دید تمامی این قهرمانان روایت می‌شود ولی اطلاعات بیشتری از آن نداریم. اگر به تجربه این بازی علاقه دارید، مطالعه مقاله «هر آن‌چه که باید از بازی Overwatch 2 بدانید» را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

اورواچ ۲ در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود و از قابلیت کراس‌پلی روی همه پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌کند. 

مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟


بتلفیلد موبایل می‌تونه رقیب خوبی برای کال آف دیوتی موبایل باشه؟

تماشا از یوتیوب lastech پلاس

مجله خبری lastech

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا